Skip to main content

sinds een week hebben we stilstaand beeld bij het bekijken van opnames en terugkijken.

Ik heb al de experiabox, tv-ontvanger en draadloosverbindingset herstart.

Ook heb ik al een kabel rechtstreeks van experiabox naar tv-ontvanger geplaatst.

 

Lastig kijken met een stilstaand beeld. Je hebt dit alleen bij opnames en terugkijken? Niet met gewone tv? Krijg je ook geen foutmeldingen te zien? Dit probleem heb ik nog maar van de laatste twee dagen. Ik merk wel dat er bij KPN meer problemen zijn de laatste maand.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Fonny van Damme. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jij ook problemen ervaart met het terugkijken van programma's en opnames. Heb je dit probleem nog steeds? Zo ja, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Heb jij de ExperiaBox en TV-ontvanger al gereset? Ik hoor graag van je!


Ik heb nog steeds de problemen en er is nog een probleem bijgekomen het Internet valt steeds vaker weg zodat we steeds alles opnieuw moeten opstarten. Mijn naam is ********  / ****** / *** / **********.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Wat vervelend dat het probleem nog niet is verholpen. Ik zie dat je gisteren al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat zij dit probleem inmiddels al hebben doorgezet naar een achterliggende afdeling. Deze afdeling gaat dit verder uitzoeken en neemt contact met jou op als dat nodig is. Laat je mij weten hoe dit afloopt?


Goedemorgen Vikash,

Het probleem van het stilstaand beeld is opgelost ze hebben mij een nieuw modem opgestuurd en alles werkt weer naar wens.

bvd

Fonny van Damme