Skip to main content

Van de week bij het terugkijken naar “Studio Peking” via rechtstreeks terugkijken en ook terugkijken via een opname bevriest het beeld., ongeveer na 10 à 15 minuten te hebben gekeken. Herstel alleen mogelijk door de ontvanger 10 te resetten.  kost circa 10 minuten.. Vraag waar gata het fout? Wat is de oplossing. 

Goedemiddag dat is niet goed. Heeft u de decoder al eens een frisse Reset gegeven. Of bezit u nog een Motorola. als dat het geval is kunt u hem omruilen voor een nieuwe decoder beld gratis 0800 0402 kpn. 


Dank, Cornelis48. Wat is een “frisse reset":  Ik ga kijken welke ontvanger/decoder wij hebben.


een frisse Reset kan u in het menu vinden. 😉


Hallo @JLC en dank voor jouw berichtje :)

Heb je frisse start/reset weten te vinden en zo ja, heeft dit het probleem ook verholpen? Speelde dit probleem trouwens alleen bij deze opname of ervaar je dit probleem vaker (ook bij andere opnames)?


Beste JanZ,

Ik heb de frisse reset kunnen vinden en uitgevoerd. Heeft niet geholpen.

Ik kijk nu met plezier de opgenomen Olympische spelen  programma ondanks die storing. Volgende week wanner de OS voorbij zijn ga ik eens kijken wat de gewone programma's rond 22:30 uur doen. Mogelijk zit het ook nog in de TV. Ik laat z.s.m. van mij horen.


Jammer maar bedankt in ieder geval voor het proberen @JLC .

 

Maar deze storing ervaar je dus bij elke opname die je maakt van de Olympische Spelen? Welk type tv ontvanger gebruik je precies?

 

Als je je forumprofiel invult (en even een seintje geeft zodra he dut hebt gedaan) dan kan ik dat ook even voor je controleren! Ik verwacht niet meteen dat je eigen tv hier voor deze problemen zorgt.


Hoi @JLC , ik ben in eerste instantie benieuwd naar je bevindingen, als je rond 22.30 een reguliere opname inplant, ervaar je dan ook dezelfde problemen als met Studio Peking?


Ook ik ondervind dit probleem (zie andere forumbericht). Ook heb ik al iemand anders ditzelfde euvel zien benoemen op het forum… Hopende op een oplossing.


Beste lezers.

Ik heb nu deze week nog geen “stulvallen van het beeld en geluid “ kunnen aantrerffen.

Ik blijf de komende dagen nogmaals opgenomen programma's terugkijken om te zien of er rond 22:30 uur de boel weer stilt valt. Tot zover, wordt vervolgd