Skip to main content

Als wij wisselen van zender, blijft het beeld stilstaan. 

Wij hebben KPN sinds vorige week,  en weten niet hoe dit kan.

Vanochtend al gebeld met KPN, die heeft mij aangeraden om naar fabrieksinstellingen te gaan.

Dit ook gedaan,  maar helaas.…

 

Is de ontvanger met een kabel aangesloten aan het modem?


Nee , en alles is vorige week geïnstalleerd door een monteur van KPN

 


Heeft hij dit soort dingen geplaatst?

 


Nee


Dit heb ik dus ook. Monteur hier alles aangesloten en geïnstalleerd. Niet vermeld dat je dus op de kabel moet zitten om dit te verhelpen. Mijn modem is aangesloten in de meterkast dus geen optie om de kabels door heel mijn appartement te laten lopen. 


Wat raar...dus je moet verbinden met een kabel om dit probleem te verhelpen?????


Hi @MC15 en welkom op het forum!

Je kunt in elk geval testen hoe het gaat als je het bekabeld aansluit, maar ook raad ik je aan om wat instellingen in de TV+ Box te testen. Namelijk het volgende: 

  • Ga naar de instellingen
  • Ga naar Informatie
  • Ga naar Video Mode
  • Verander daar de instelling naar Unicast

Gaat het zappen dan beter? De beeldkwaliteit is dan wel wat minder, maar als het het stilstaande beeld wegneemt is dat hopelijk prettiger kijken. 

We brengen nog regelmatig updates voor de TV+ Box uit en zijn ook op de hoogte van de problemen met zappen. Zie hiervoor ook onze bekende bevindingen.
In onze Product Updates brengen we jullie op de hoogte van elke update, dus als je je abonneert op de Product Updates krijg je vanzelf bericht wanneer er een nieuw topic aan is gemaakt daar. 


Jaaa , gelukt !!!

Dank je wel voor je antwoord  !!!


Fijn! Graag gedaan. 😄