Skip to main content
  1. mijn tv staat zonder beeld en geluid aan, af ertoe krijg ik wat beeld en geluid maar hij blijft lang stilstaan. ik heb alle kabbels gecontroleerd. Alle verbindingen zijn goed aangesloten. 
  2. ik zit al bijna 2 jaar te wachten op glasvezels aansluiting, ik heb meerdere keren met KPN  telefonisch contact gehad en KPN medewerkers gesproken. Het gebeurt niets, allen maar beloftes, maar geen daden. glasvezels kabel ligt op de stoep maar niet ingetrokken in huis.
  3. als ik binnenkort niet geholpen wordt ga ik over stappen naar een andere profijder.


admin: eigen topic aangemaakt

Hallo @Faizi en bedankt voor je bericht! Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op je bericht. Héél fijn dat jij jouw postcode en huisnummer al ingevuld hebt in jouw profiel, zo heb ik kunnen nagaan dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice.

  1. Je hebt het advies gekregen om de adapters van de Draadloze Verbindingsset (DVS) te verwisselen: heeft dit advies geholpen? Zo niet, dan kun je problemen met de Draadloze Verbindingsset oplossen door een reset of test. 
  2. Ik zie dat je dit al geregeld hebt: zodra KPN NetwerkNL het glasvezelaansluitpunt geïnstalleerd heeft, kun je vanaf 25 februari 2021 jouw modem aansluiten op dit punt.
  3. Zou heel jammer zijn, ik hoop dat je klant bij KPN blijft! 

Mocht je nog ergens tegenaan lopen of nog vragen hebben, dan horen wij graag van jou!