Skip to main content

 

Ik ben nu 4 weken aan het tobben met regelmatig stilstaand beeld op TV.

Ik heb al verschillende keren gebeld naar KPN ,heb een nieuwe tv ontvanger gehad,stekker uit stopcontact gehaald,aan het resetten geweest.enz 

Van een kennis heb ik 2 adapters(draadloze stekkers)gebruikt (merk Devolo)toen deed de tv deed het goed,

Heb ze nu van KPN ontvangen(dvs 1200),maar weer de beeldstoring, ik word er moedeloos van..

Als er een monteur komt moet ik betalen,en dat is niet mis.

Hopelijk heeft er iemand advies voor mij..Dankjewel.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Het beste is toch echt om de TV ontvangers met een netwerkkabel aan te sluiten en geen "draadloze" verbindingsset te gebruiken.

Installeer eens de devolo cockpit op een PC en meet de snelheid tussen de adapters.

Welke snelheid meet je?


Helaas kan de netwerkkabel wegens gebrek aan ruimte niet bij ons onder de vloer.

En boven de vloer is geen optie,van kamer naar de meterkast in de gang


Hoi @Amxa, welkom op ons forum!
Als een kabel niet mogelijk is word dat wel lastig inderdaad.
Helaas zijn de draadloze verbindingssets per definitie iets storingsgevoeliger dan een echte kabel. Het programma dat WJB hierboven noemt is (Devolo Cockpit) een goede manier om problemen vast te stellen en op te lossen.
 

Op deze pagina vind je nog 5 stappen om problemen met je draadloze verbindingssets op te lossen.
In de onderstaande topics kun je hier ook meer informatie over vinden:

 

 

 


@Amxa heb je nog een oplossing kunnen vinden?


De monteur van KPN is geweest.hij heeft super wifi aangesloten..

Het koste me wel 149 euro...gisteravond deed de tv het goed.

Hopelijk blijft dat zo..


Ah okay, fijn dat het weer werkt!
Bedankt voor je terugkoppeling!
Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaanlopen dan weet je ons te vinden!