Skip to main content

Goedeavond ik heb een modem die happert dat wil zeggen de tv beeld staat stil dan weer blokken heb alles gedaan frabriek instellen  software update alles wat je maar kan bedenken heb ik gedaan maar helpt niks beeld blijft stilstaan blokken een paar maanden geleden hadden we heet zelfde is er een monteur geweest heeft het verholpen maar sinds gisteren weer terug gekomen wat kan ik nu nog doen help me aub

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
topic in juiste board verplaatst 

Hoe is de tv ontvanger aangesloten? Met de orginele witte kabel met gele stekkertjes? Er zit verder niets tussen? Heeft u glasvezel? Wat is het merk van de ontvanger?


Hey @Michel10, welkom op het KPN forum. Wat ontzettend irritant dat je niet onbezorgd tv kunt kijken. Balen! Daar moet vast iets aan te doen zijn. 

Nick probeert je hier te helpen, helaas is er geen reactie gekomen.

Haperend en stotterend beeld en geluid duidt vaak op een netwerk probleem. Vanaf het modem naar de tv gaat er dan iets mis. Mocht je de problemen met interactieve tv van KPN nog steeds ervaren? Maak dan gebruik van deze tool: Oplossen van slecht of haperend beeld Volg via de link een paar eenvoudige stappen om weer goed beeld te krijgen :) 

Succes! 


Reageer