Skip to main content

Zolang als we bij KPN zijn hebben we dagelijks een paar keer een stilstaand beeld. Het duurt niet zo heel lang, maar het is wel irritant.

Ik dacht dat het aan onze oudere TV lag, maar na aankoop van een nieuwe TV blijft het probleem bestaan. Ik heb de stekker van de modem en arris eruit gehad, een update gedaan, maar het probleem blijft. Zou ik een nieuw zwart kastje kunnen krijgen? Waarschijnlijk is het dan verholpen.

Arris 2020-04 staat erop.

Bedankt alvast.

Dat is wel de bedoeling! Laat ons vooral weten hoe het afloopt!


Goedenavond, Vanavond om 22.05 uur weer storing. Duurde dit keer een aantal minuten, dus weet niet of er iets anders aan de hand is, of dat t misschien aan t kastje van de glasvezel kan liggen nog, de NTU. Misschien heeft t ook aan de zender zelf gelegen hoor NPO 1.
Ik houd het wel in de gaten, en mocht t weer voorkomen, dan meld ik het hier wel weer.

 


Goedenavond, Vanavond om 22.05 uur weer storing. Duurde dit keer een aantal minuten, dus weet niet of er iets anders aan de hand is, of dat t misschien aan t kastje van de glasvezel kan liggen nog, de NTU. Misschien heeft t ook aan de zender zelf gelegen hoor NPO 1.
Ik houd het wel in de gaten, en mocht t weer voorkomen, dan meld ik het hier wel weer.

 

M'n laptop deed het toen ook niet trouwens, ook maar even melden.


9.15 uur verbinding laptop valt even weg , Zal t maar even melden.

TV had gisteren geen storing.


Bedankt voor je terugkoppeling @Glasvezel1! Ik denk dat dit inderdaad buitenshuis dingen geweest zijn. Ik heb nog even naar de aansluiting gekeken en zie dat de verbinding er nu echt een stuk beter uit ziet!


Bedankt voor je terugkoppeling @Glasvezel1! Ik denk dat dit inderdaad buitenshuis dingen geweest zijn. Ik heb nog even naar de aansluiting gekeken en zie dat de verbinding er nu echt een stuk beter uit ziet!

Gelukkig, hopelijk kunnen we dit dan afsluiten. Bedankt voor t nogmaals een keer kijken of het er nu beter uitziet. Fijne dagen. 


Graag gedaan hoor! Fijne dagen!