Skip to main content
Beantwoord

Stilstaand beeld van begin af aan. (en de rest van de verbinding valt ook weg)

• December 6, 2021
  • 32 reacties
  • 482 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

32 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is wel de bedoeling! Laat ons vooral weten hoe het afloopt!

• Auteur
  • Helper
  • December 17, 2021

Goedenavond, Vanavond om 22.05 uur weer storing. Duurde dit keer een aantal minuten, dus weet niet of er iets anders aan de hand is, of dat t misschien aan t kastje van de glasvezel kan liggen nog, de NTU. Misschien heeft t ook aan de zender zelf gelegen hoor NPO 1.
Ik houd het wel in de gaten, en mocht t weer voorkomen, dan meld ik het hier wel weer.

• Auteur
  • Helper
  • December 17, 2021

Goedenavond, Vanavond om 22.05 uur weer storing. Duurde dit keer een aantal minuten, dus weet niet of er iets anders aan de hand is, of dat t misschien aan t kastje van de glasvezel kan liggen nog, de NTU. Misschien heeft t ook aan de zender zelf gelegen hoor NPO 1.
Ik houd het wel in de gaten, en mocht t weer voorkomen, dan meld ik het hier wel weer.

M'n laptop deed het toen ook niet trouwens, ook maar even melden.

• Auteur
  • Helper
  • December 19, 2021

9.15 uur verbinding laptop valt even weg , Zal t maar even melden.

TV had gisteren geen storing.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor je terugkoppeling @Glasvezel1! Ik denk dat dit inderdaad buitenshuis dingen geweest zijn. Ik heb nog even naar de aansluiting gekeken en zie dat de verbinding er nu echt een stuk beter uit ziet!

• Auteur
  • Helper
  • December 20, 2021

Bedankt voor je terugkoppeling @Glasvezel1! Ik denk dat dit inderdaad buitenshuis dingen geweest zijn. Ik heb nog even naar de aansluiting gekeken en zie dat de verbinding er nu echt een stuk beter uit ziet!

Gelukkig, hopelijk kunnen we dit dan afsluiten. Bedankt voor t nogmaals een keer kijken of het er nu beter uitziet. Fijne dagen. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Graag gedaan hoor! Fijne dagen!