Skip to main content

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/storing-stilstaand-beeld-bij-opnames-op-tv-590042?postid=1741166#post1741166

 

Dit probleem is weer volop terug. Hebben ze die setting weer terug gezet ofzo? Ik heb steeds iets van 5 seconden beeld en geluid en dan weer iets van 10 seconden stilstand. Zo is het toch niet te doen om iets terug te kijken?

Hier hetzelfde

zeer irritant. 
is met kpn tv box+

zojuist goede tijden van vorige week willen terugkijken vanuit de opnames….vrouw nu chagrijnig🫢


Hier ook weer. Hadden er last van, was opgelost, en nu inderdaad weer problemen met de opnames...


Hier ook hetzelfde probleem, 10 seconden beeld, 5 seconden pauze, en ook de kwaliteit gaat elke keer omlaag. Erg frustrerend!

wellicht een update geweest in de backbone die een downgrade blijkt?


Hier ook hetzelfde probleem! TV kijken is sowieso al een ramp als je van Ziggo komt (veel gebruiksvriendelijker qua layout en hoe het structueel in elkaar zit)


Hier ook bij terugkijken steeds probemen. We kunnen zelden een programma "normaal" terugkijken. 


Goedemorgen allen, dit issue is bekend en wordt aan gewerkt. Willen jullie het later nog eens proberen?


Goedemorgen allen, dit issue is bekend en wordt aan gewerkt. Willen jullie het later nog eens proberen?

 

Hoe bedoel je dit?

Was er een storing?

Of bedoel je via een update? 


Goedemorgen allen, dit issue is bekend en wordt aan gewerkt. Willen jullie het later nog eens proberen?

 

Hoe bedoel je dit?

Was er een storing?

Of bedoel je via een update? 

 

Ik neem aan dat het niet om een software update gaat als we het later nog eens moeten proberen.


Er lijkt iets gespeeld te hebben achter de schermen, dit moet nu opgelost zijn


@Thomas 

Mijn hartelijke dank.

Bij ons werkte het gisteren perfect.