Skip to main content

Goede middag, al enige weken zo nu en dan een stilstaand en haperend beeld, meestal rond 17.00 tot 22.00, alles is bekabeld, modem is de V10 en 2 tv ontvangers. Ik zag op de community al verschillende vragen en antwoorden, maar ook bij de foutcode STB-NMC 400 waarbij de aan gegeven opties om het probleem te tackelen niets uithalen, dit uiteraard al verschillende keren uitgevoerd. De storing heeft ook betrekking op het Internet, vaste telefoon en 2e tv ontvanger.

met vriendelijke groet W.J.

De storing heeft ook betrekking op het Internet, vaste telefoon en 2e tv ontvanger.

Dat is een waardevolle aanvulling, @WJ2 .  Dan lijkt de oorzaak dus in de stabiliteit van jouw internet te zitten.

Mag ik jouw lijn doormeten?


Erwin goede morgen,

Uiteraard heb ik er geen probleem mee m.b.t.  het doormeten van de lijn. 


Gebruikt u een draadloze verbindingset in uw netwerk? Zoiets? 

 


Eh nee, geen enkele draadloze verbinding.


Goede avond,  enkele dagen geleden heb ik aangegeven dat ik een storing had, daarop is gereageerd door Erwin, waarvoor mijn dank, maar na de vraag of mijn lijn door gemeten mocht worden, waar ik toestemming voor gaf, bleef het daarna stil. Ik wil graag weten of het door meten heeft geholpen. Moet ook wel even vermelden dat het probleempje wat ik had, zich  tot nu toe  nog niet heeft herhaald. Hopen dat dit ook zo blijft.

vr. gr, WJ


Heeft u een switch in uw netwerk? 


Goede morgen Nick,   ook heb ik geen switch in het netwerk. grt  WJ


Helaas, na een paar dagen geen storing, begon het gedoe weer op Zondag 25 juni wederom rond 18.00 en is tot op heden 21.00 uur bezig, Jammer geen studio sport en wat andere programmaas zoals opgenomen Studio klassiek. Dus om deze reden maar de TV uitgezet en ietwat gefrustreerd buiten gaan zitten. Uiteraard ook geen straf gezien het weer, maar toch echt niet geheel de bedoeling. Groeten WJ


Hoi @WJ2 . Je lijn meet stabiel. Althans, ik zie de afgelopen 4 dagen geen verbrekingen. Hoe is het nu met je verbinding en tv kijken?


Erwin goede morgen, dank voor je bericht, ik zal de aankomende dagen het wat meer in de gaten houden en eventueel noteren wanneer het euvel zich weer voordoet. Voorlopig gaat het allemaal naar wens.