Skip to main content

Waarom staat KPN stil in de ontwikkeling van zijn producten? 

Op internetgebied krijgen klanten nooit een snelheidsverhoging. 

Op TV gebied worden al geruime tijd geen zenders meer toegevoegd, geen apps toegevoegd en geen zenders meer naar HD opgewaardeerd. 

En ook de app voor TV is al geruime tijd niet verder verbeterd. 

Dan kan glasvezel nog zo'n technisch hoogwaardige produkt zijn. Je hebt er weinig aan als je die potentie niet volledig benut😡

Hallo @Gertjan Woudenberg ,

Als je een snelheidsverhoging wilt, dan kun je dat via MijnKPN regelen. Mits een hogere snelheid voor jou beschikbaar is natuurlijk. KPN is druk bezig om alle klanten van glasvezel te voorzien. En dan kun je ruim voldoende snelheid krijgen. 
 

Wat betreft de zenders: wat mij betreft zijn er al veel te veel. Die zenders moeten ook betaald worden, ik heb geen zin in een extra abonnementsverhoging omdat andere klanten nog meer zenders willen. 
 

En wat betreft HD: zover ik weet worden vrijwel alle zenders die in HD beschikbaar zijn ook daadwerkelijk in HD doorgegeven. Welke zenders mis je nog in HD? 


Hallo @Gertjan Woudenberg ,

Als je een snelheidsverhoging wilt, dan kun je dat via MijnKPN regelen. Mits een hogere snelheid voor jou beschikbaar is natuurlijk. KPN is druk bezig om alle klanten van glasvezel te voorzien. En dan kun je ruim voldoende snelheid krijgen. 

 

DAT SNAP IK. WAT IK BEDOEL IS DAT ZIGGO REGELMATIG DE SNELHEDEN VAN BESTAANDE ABONNEMENTEN VERHOOGT. DAT ZIE IK BIJ KPN NIET GEBEUREN..
 

Wat betreft de zenders: wat mij betreft zijn er al veel te veel. Die zenders moeten ook betaald worden, ik heb geen zin in een extra abonnementsverhoging omdat andere klanten nog meer zenders willen. 

 

DAT IS JOUW MENING. ER ZIJN GENOEG ZENDERS WELKE BIJ KPN ONTBREKEN. DENK MAAR AAN TV5, FILMBOX, BBC ENTERTAINMENT, E!, PEBBLE TV, MTV 90S. EN OOK DE NIEUWE ZENDER CURIOSITY CHANNEL LIJKT MIJ INTERESSANT.
 

En wat betreft HD: zover ik weet worden vrijwel alle zenders die in HD beschikbaar zijn ook daadwerkelijk in HD doorgegeven. Welke zenders mis je nog in HD? TV ORANJE, 192 TV,ONS.

Ik ben het er niet mee eens dat dit topic op beantwoord staat. 

Er is nog geen adequaat antwoord gegeven.