Skip to main content

In de Stingray App (iOS) zijn sinds gisterenavond mijn favoriete zenders gereduceerd tot drie, enkel de zenders die ook op TV beschikbaar zijn. Zoeken naar de zenders die ik eerder had, levert geen resultaat op. Weet iemand waarom het zenderaanbod aanzienlijk is geslonken, of is er iets anders aan de hand?

Hallo @artofnemesis,

Volgens mij doet stingray aan live geluids verificatie. Dus misschien is deze verlopen en dien je opnieuw de verificatie te doen. 


@Chrizziey dank voor je reply, maar helaas heeft opnieuw ‘extend authorization’ in de app niet geholpen. Ergens zag ik ook al eerder dat ik nog voor 7408 dagen (!) toegang had. 

Als ik in de app zoek naar bijvoorbeeld Nighttime piano melodies (één van de zenders die ik als favo had ingesteld), dan wordt er niks gevonden. Nighttime Piano Melodies (stingray.com) via de webplayer wordt gemeld dat die content in ons land niet beschikbaar is. Het lijkt er dus op dat er iets aan de kant van Stingray gewijzigd is.. 


Hoi @artofnemesis, ik heb zo niets gehoord over een wijziging of dergelijke. Maar ik moet ook zeggen dat ik niet zo heel bekend ben met stingray. Maar als ze zelf de zender ook niet doorgeven, dan moet er bij Stingray wel wat gewijzigd zijn. Je kan dan beter bij hen navraag doen.


Wij hebben het zelfde probleem. Ik gebruikte stingray al via een gratis account voordat ik wist van de autorisatie van KPN. Met die autorisatie via KPN had je een betaald account en toegang tot vele zenders. Nu lijkt 't weer terug naar het gratis account met zeer beperkte zenders.

Lijkt me voor KPN toch ook belangrijke informatie als klanten ineens een ander aanbod krijgen.


@Snice  inderdaad, lijkt mij dat KPN hiervan op de hoogte had moeten zijn, gezien het eerder wel onder de paraplu van KPN beschikbaar was. Het antwoord dat ik dan bij Stingray moet vragen waarom dat zo is, vind ik dan ook niet zo passend..  🤔 @Bart_Z wellicht kun je daar wat mee doen?


Het aanbod wordt bepaald door Stingray, niet door ons. Wij geven enkel door wat aangeleverd wordt. Met de Stingray app hebben wij niets te maken. Die wordt beheert door Stingray. Je geeft daar alleen bij ze aan dat je een abonnement bij KPN hebt. Ik wil je toch aanraden om eens bij Stingray na te vragen. 


 @Snice @Bart_Z  Welnu. Stingray heeft gereageerd:

 

Fabiola (Stingray Music) Jun 14, 2022, 2:22 PM EDT
Hello XXXX,
 
Thank you for contacting Stingray Music! 
As of June 2022, the lineup has changed, or certain channels are no longer available. We apologize for any inconvenience this may cause. 
If you need additional assistance, please do not hesitate to let me know.
 
Kind regards, 
Fabiola
Stingray Customer Experience

 

Beetje slap antwoord, gezien 80% van alle kanalen niet meer berschikbaar is. Maar weten we dat ook weer. Wel jammer dat KPN hier geen bericht van had gekregen. Had ons minder uitzoekwerk gekost.


@PeterG 

Werk aan de winkel voor het overzicht op jouw website. 


@Noordzee 

Mijn overzicht betreft niet de Stingray app maar de Stingray kanalen in de decoder. Daar is niks veranderd en dus hoef ik niks aan dat overzicht te doen. 😁😃


En voor wie niet zoeken wil naar dat overzicht:

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/stingray-non-stop-kpn/