Skip to main content

Stingray kanalen vervangen door Xite: niet tevreden

• December 19, 2025
  • 106 reacties
  • 3129 keer bekeken

Toon eerste bericht

106 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • February 1, 2026

Ik ben juist erg blij met Xite classic, veel meer variatie dan Stingray, dus mijn vraag is laat a.u.b. de Xite Classic bestaan

Juist voor classic zou ik niet naar een TV kanaal met hun gecomprimeerd stereo luisteren. Een bron met multi-channel audio of een bluray is aan te raden.

Benno Zwanenburg
Helper
Forum|alt.badge.img

We verwachten ook jouw terugkoppeling van deze zaak bij SRC.

Benno Zwanenburg
Helper
Forum|alt.badge.img

Stichting Reclame Code heeft mij doorverwezen naar het ACM (Autoriteit Consument en Markt). Daar ligt deze klacht nu ter inzage. 

Ondertussen heb ik mijn abonnement bij ​@KPN opgezegd en ben zéér tevreden met mijn nieuwe provider die ook nog eens veel goedkoper is en waarbij de beeldkwaliteit ook nog eens hoger ligt. Bij KPN had ik altijd last van ‘blokvorming’ en ‘artifacts’ vooral in de donkere partijen. Daarnaast viel het geluid regelmatig uit. Deze klachten zijn helaas nooit verholpen; er werd altijd vermeld dat het probleem bij mij lag door bijvoorbeeld ‘verkeerde’ kabels. Het blijkt nu dat dit grote onzin is want alles zit nog steeds op dezelfde manier aangesloten en werkt nu perfect!

Nico van der Heiden
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Het klopt wat je zegt allemaal ik heb ook opgezegd ze zijn veelst te duur ? Succes verder

• Nieuwkomer
  • February 8, 2026

Erg jammer dat KPN zomaar overstapt op Xite zonder eerst eens te pielen wat hun klanten daar daar wel van vinden. Ben zelf een groot fan van Stingray kanaal 902 waar ik elke dag naar luisterde en vooral ook blij van werd. Die hele Xite rommel komt nog niet niet een beetje in de buurt van die 902 op Stray. Schaam je KPN!! 

• Nieuwkomer
  • February 9, 2026

Erg jammer dat KPN zomaar overstapt op Xite zonder eerst eens te pielen wat hun klanten daar daar wel van vinden. Ben zelf een groot fan van Stingray kanaal 902 waar ik elke dag naar luisterde en vooral ook blij van werd. Die hele Xite rommel komt nog niet niet een beetje in de buurt van die 902 op Stray. Schaam je KPN!! 

pielen  = peilen (natuurlijk)