Skip to main content

Stingray mobiel geïnstalleerd, wat goed is gelukt.

Vraag; klopt het dat de thema zenders zoals bv SRAY Italia op je TV niet mobiel beschikbaar zijn?  

Hallo @Frans Ads ,

Je kunt dit op deze manier regelen: 

Je kunt de app downloaden via dePlaystore of Apple Store. Als je dit hebt gedaan maak je een account aan en geef je aan dat je een abonnement bij KPN hebt. Om dit te kunnen verifiëren zet je Stingray Music aan op je tv via de tv-ontvanger(zender maakt niet uit) voor audiosignaalherkenning. Daarna kun je gebruik maken van Stingray Music op je smartphone.


 

Het is een kwestie van zoeken. Vanaf het homescherm kan je kiezen voor "TV instelling" en daar verder kijken. Onder het kopje PoP zit daar het kanaal Italia dat op je TV op 935 zit. 


Gevonden, wat ik mij afvraag is of de playlist gelijk is? Hij wordt inieder geval niet synchroon afgespeeld, even afgezien dat er altijd wat verschil zit tussen de verschillende mediabronnen.

Is de volgorde anders een of zit er een groter tijds verschil tussen de twee bronnen?

  


Ik ben op zoek naar 902 Sray Oldies in de app. Maar ook met de tips die ik hier net lees lijkt het er op dat de ‘lineaire’ kanalen niet 1 op 1 in de app zitten.

Hola; update: Zoeken op Oldies levert toch een kanaal op dat zo heet en zelfs hetzelfde nummer afspeelde als ik op dat moment via de STB hoorde. Yes!!

Update 2: Het is niet hetzelfde kanaal, de playlist is toch anders, maar het genre klopt en dat is al prettig. Nu natuurlijk een wens: De kanalen identiek in de app...;)


Ik geef je wens door, @Reacher! Ik weet niet in hoeverre we hier iets mee kunnen, maar ik zal je signaal in ieder geval doorsturen 🙂.


Ik geef je wens door, @Reacher! Ik weet niet in hoeverre we hier iets mee kunnen, maar ik zal je signaal in ieder geval doorsturen 🙂.

Ha, dankje. Mag ook in de knp-app natuurlijk, want daar zit radio dacht ik nog niet in :)


Update: Vanmorgen nog eens de app en de STB aangezwengeld: Het lijkt er (toch) erg op dat Sray Oldies via de STB en Oldies via de app zo goed als identiek zijn. Joech-hei!!

En web: https://webplayer.stingray.com/nl/play/channel-info/description?channel-id=XLnt026&state= Kortom: Top!


Haha geniet ervan!🎸🎤