Skip to main content
Beantwoord

Stopknop 4K afstandsbediening

  • November 5, 2019
  • 11 reacties
  • 6279 keer bekeken

Wibisa
Slimmerik

Waar zit het stop knopje bij het nieuwe ab ?

Hier duidelijk herkenbaar maar deze heb ik niet meer.
Hier mijn nieuwe AB en geen stop knop ???
 
Dit is de bovenkant van de nieuwe AB 

 

 

Beste antwoord door JB22_

Was al bekend dat de stop-knop is komen te vervallen,... 

Een maand of twee geleden heeft Paul dit Hier nog keurig vermeld. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

@Wibisa dat is opvallend!!! Dit vind ik wel heel apart! :thinking: 


  • November 5, 2019

@Wibisa dat is opvallend!!! Dit vind ik wel heel apart! :thinking: 


Dat is bij de AB van de Next van Ziggo net zo, zit ook geen [ ]-knop op.


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Dat is bij de AB van de Next van Ziggo net zo, zit ook geen [ ]-knop op.

Maar hoe zetten klanten dan de video op “STOP”?


  • November 5, 2019

Dat is bij de AB van de Next van Ziggo net zo, zit ook geen [ ]-knop op.

Maar hoe zetten klanten dan de video op “STOP”?


Gewoon de video uit-kijken:relaxed:

De II>-toets wordt daarvoor gebruikt, heeft een combi-functie


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Maar hoe zetten klanten dan de video op “STOP”?


Gewoon de video uit-kijken :relaxed:

:joy: Grapjas!


Dennis Overbeek
Wijsgeer

De II>-toets wordt daarvoor gebruikt, heeft een combi-functie

Aha, oke! :wink:


  • Antwoord
  • November 5, 2019

Was al bekend dat de stop-knop is komen te vervallen,... 

Een maand of twee geleden heeft Paul dit Hier nog keurig vermeld. 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi @Wibisa, dat is scherp van je, de knoppen zijn inderdaad iets veranderd op de nieuwe afstandsbediening :slight_smile:  Wat @JeroenB22 hierboven aangeeft klopt helemaal, kan je uit de voeten met deze uitleg en het berichtje van Paul waar hij naar verwijst?

 


Gewoon de video uit-kijken:relaxed:

 

Dat is natuurlijk ook een optie :joy:


Wibisa
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 6, 2019

De (terug) knop is dus tevens de stopknop merk ik. Wel apart zo ;) 


  • Topper
  • December 20, 2019

De II>-toets wordt daarvoor gebruikt, heeft een combi-functie

 

......Een maand of twee geleden heeft Paul dit Hier nog keurig vermeld. 

Daar wordt vermeld dat de Terugknop als stopknop dient,  niet de II>-knop.

Heb overigens liever het vorige model, omdat daarbij bepaalde knoppen beter te voelen (o.a. door de zilverkleurige knoppen met andere structuur) waren in het donker. Bij de nieuwe druk ik telkens op de verkeerde knoppen. En nu heb ik ook 2 verschillende afstandsbedieningen voor boven en beneden, de ene werkt zo en zo en de andere zo...Niet handig.

Gr. Sonya

 

 

 

 


Feico Nater
Deelnemer
  • Deelnemer
  • June 10, 2022

Ik heb een universele afstandbediening van Logitech. Doet het prima, en er zit een stopknop op.