Skip to main content
Helaas de betrouwbaarheid in KPN verloren nadat ik telefonisch contact heb gehad. De medewerkster zou het abonnement voor me stopzetten, dit zou per juli 2019 gebeuren. Ik heb haar netjes verteld waarom we weggaan en dat we voortaan Ziggo pakken vanwege hun sportzenders. Als sportfan een logische keuze tussen beide aanbieders, want per jaar berekend scheelt dit financieel nogal.. Nu blijf ik nogsteeds facturen betalen voor mijn internet en tv thuis. Niet bepaald prettig om te betalen voor een abonnement met een bedrag van €53,50 per maand, terwijl je geen abonnement meer zou moeten hebben i.v.m. onze verhuizing.



Hoe veel duidelijker moet ik mijn contract nu nog gaan opzeggen? En krijg ik het door mij teveel betaalde bedrag ook terug? Ik ga er namelijk vanuit dat als ik voor 1 doel bel, dat de betreffende medewerkster dit dan ook regelt..
Goede middag dnqjannssen dat ligt eraan hoe lang u abonnement nog loopt. Kijk even op u contract.
6-8-2018 staat als einddatum in mijn contract. Telefonisch is toegezegd dat ik per juli geen klant meer was voor internet & tv.
Goede middag dnqjannssen. Hier zal een webcar medewerker zal er naar kijken afwachten het zal zeker goed kommen 👍
Hoi Dnq, welkom hier! Jammer te horen dat dit niet goed lijkt te gaan. Heb je destijds ook, per e-mail, een bevestiging gekregen van de opzegging? Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we dit voor je nakijken en oplossen.