Skip to main content

In de zomer heb ik gebruik gemaakt van de aanbieding van kpn om het film1 pakket voor 3 maanden gratis te gebruiken. Een dag voor het eind van de 3 maands periode ( 4 september ) heb ik het pakket netjes uitgezet via mijn kpn. Ik kreeg meteen een bevestiging van de opzegging, echter de bevestiging is tot op heden niet verwerkt in mijn kpn met als gevolg dat ik al 2 maanden voor het film 1 pakket ben aan het betalen terwijl deze zenders vanaf de opzegging op zwart zijn gezet. Ik heb hier al 2 x keer met KPN over gebeld. Er werd gezegd dat het systeemfout betrof en dat het recht gezet zou worden.  Het teveel betaalde geld zou bij een volgende factuur verrekend worden. We zijn inmiddels sinds het eerste telefoontje ruim 3 weken verder en nog altijd is het niet zichtbaar in mijn KPN of de systeemfout is rechtgezet.  Een bevestiging van de toegezegde aktie per mail wilde en kon waarschijnlijk de KPN medewerkers niet sturen. Ik moest maar vertrouwen hebben dat het goed zou komen. Mwah mijn vertrouwen in KPN is behoorlijk gedaald, ook vind ik het  niet klantvriendelijk om het al 2x teveel geinde bedrag niet meteen terug te storten. 

Hoi @gerd ghijsen. Wat vervelend dat de betaling doorloopt terwijl je Film1 al hebt opgezegd. Ik zoek graag voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag.


Beste Vikash; Mijn gegevens staan in het kpn forum profiel.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je op 7 oktober al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat mijn collega dit al intern heeft doorgezet om verder te laten onderzoeken. Ik heb zojuist gevraagd om een update. Zodra ik meer weet kom ik er op terug. 


Ik heb inmiddels een reactie ontvangen van mijn collega's. Ze geven aan dat jouw probleem met het verwijderen van het Film1 Pakket bij hun bekend is. De doorlooptijd ligt op dit moment op ongeveer 4 weken, eerder kan natuurlijk ook. Deze afdeling neemt contact met jou op om dit verder met jou te bespreken, indien nodig.