Skip to main content
Ik heb series ingepland op mijn ontvanger, maar series die ik niet meer wil kijken kan ik niet verwijderen, weet iemand hoe dat moet? Nu neemt hij alle seizoenen van bijv. NCIS op, dat hoeft niet, maar ik krijg het niet uitgezet.
Ik heb series ingepland op mijn ontvanger, maar series die ik niet meer wil kijken kan ik niet verwijderen, weet iemand hoe dat moet? Nu neemt hij alle seizoenen van bijv. NCIS op, dat hoeft niet, maar ik krijg het niet uitgezet.

Hallo @Cynthia11



Ga naar "Geplande Opnames" ga dan naar NCIS, en druk daarna op "rood". Daarna vraag die of je de Geplande Opnames wilt wissen, daarna ga je op "Ja" staan, en druk op OK.



Daarna zal hij de series niet meer opnemen. 🙂
Cynthia,



Dat heb ik op 1 van de 2 SetOp boxjes ook. (Als het om al opgenomen series gaat).



Bij 1 gaat het zoals Dennis schreef en bij de andere moet ik eerst de serie openen en dan de individuele programma's een voor een verwijderen via de rode knop.



Ze hebben duidelijk verschillende programma's achter de afstandbediening. Ook de manier waarop de gids wordt getoond is verschillend.
@CorL als je het op TV ontvanger 1 de serie hebt verwijderd, kan het zijn dat het op de andere TV ontvanger 2 het nog te zien is in de lijst. Dit kun je ook oplossen door ontvanger 2 even achterop uit te zetten, en daarna weer aan. Dan zal die weer opnieuw synchroniseren met de opnameserver.
Dat heb ik al geprobeerd Dennis Schreve, maar hij blijft stug alle series opnemen..
Hmm, 🤔 dat is erg vreemd. Jammer dat het niet opgelost is. 😥



Een KPN medewerker zal dit nog verder met jou oppakken. Dit kan even duren dat er iemand reageert, ongeveer ca. 48 uur. Want het is erg druk op het Forum.
Ok, alvast bedankt 😊
Hoi Cynthia, welkom bij ons op het forum.



Zou je de software eens willen verwijderen op de ontvanger? Hoe je dit doet lees je hier. (Stap 2)



Nadat dit is gedaan, zou je dan nogmaals de instellingen willen aanpassen zoals Dennis dit aangeeft?



Ga naar "Geplande Opnames" ga dan naar NCIS, en druk daarna op "rood". Daarna vraag die of je de Geplande Opnames wilt wissen, daarna ga je op "Ja" staan, en druk op OK.
Gooit hij dan niet al mijn opgenomen programma's eraf?🙄
Gooit hij dan niet al mijn opgenomen programma's eraf?🙄



Nee, zeker niet. Had ik even beter kunnen vermelden, hehe. De opnames staan op afstand bij ons opgeslagen, geen zorgen dus.
Yess!! Het is gelukt! Erg bedankt voor je hulp 👍😊
Yess!! Het is gelukt! Erg bedankt voor je hulp 👍😊



Dit hoor ik graag. Graag gedaan uiteraard. Je weet me te vinden mocht het nodig zijn. 🙂