Skip to main content

Sinds vorige week is 1 tv flink gaan haperen zowel beeld als geluid. De stroom was uitgevallen!! Alle handelingen al gedaan maar niets heeft tot een oplossing geleidt. Wie heeft DE tip om dit op te lossen, tv kijken is nu niet te doen zo. 

Hoi @René Keulers en welkom op het forum! Dat lijkt me inderdaad niet prettig TV kijken, dus hopelijk is de oplossing snel gevonden. Je hebt de ontvanger al een reset (Stap 2) gegeven? Zo ja, maak je dan gebruik van een draadloze verbindingsset? De titel van je topic doet me vermoeden van wel. Zo ja, zou je dan de stappen op deze pagina eens willen doorlopen? Met name stap 2 en 4 willen nog wel eens helpen. Ik ben benieuwd naar de resultaten! 


Hoi Sanne, dank voor je reactie. De stappen had ik allemaal al gedaan. Gezien alles heeft gewerkt kreeg ik toch het idee dat het een spannings (stroom) probleem moest zijn. Ik heb een ander stopcontact genomen en het probleem was ineens opgelost. Vreemd wel maar oké…..het werkt weer 😀👍🏻


Oh kijk, goed dat je een ander stopcontact geprobeerd hebt en fijn dat het daarmee opgelost is. 😄 Bedankt voor de terugkoppeling! 


Reageer