Skip to main content

Sins 1week hebben we KPN tv via glasvezel, deze werd door KPN monteur geheel geinstalleerd.

Maar we hebben last van blokjes onderin het scherm. en soms dat het geluid weg zak in soort piep .

Het is niet altijd maar soms, tijden reclame vind ik het niet erg 🙂 maar bij films is het lastig omdat dan de ondertitelling dan weg valt. het lijkt erop dat het steeds vaker voorkomt  We hebben de kabels ook al vervangen. herstarten van  van modem en glasvezel kabel ook gedaan.

Voorheen hadden we Bugget thuis nooit problemen terwijl ze ook via KPN netwerk liep met KPN modem.

Wat kunnen we meer doen of komt het door het weer  ?

 

 

 

Heb je dat vastgelegd in een foto of video? Zodat we kunnen zien wat je bedoeld.

Mijn eerste gedachte is de hdmi kabel, maar die heb je al vervangen begrijp ik ?

Ook andere hdmi poort geprobeerd? 

Alles rechtstreeks aangesloten of via via?


Hoi @sleepmoon en welkom op ons forum :)

Los van het reclame kijken kan ik me wel voorstellen dat zoiets irritant is dus goed dat je hier melding van maakt. Welke kabels heb je inmiddels vervangen? Verder ben ik ook benieuwd hoe de tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box; is dit rechtstreeks met kabel of gebruik je een draadloze verbindingsset?


Beste,

Het heeft even geduurd voor mijn reactie we zijn op onderzoek gegaan naar het probleem.

moest wel veel tv kijken, om dit te vinden 😁

Het komt alleen voor bij FOX / Discovery  vaak tussen 17.00 en 18.00 en gebeurt meestal tijdens een reclame blok. 

Dus kan ik zeggen dat het NIET aan KPN ligt. 

Ik hoop dat ik op deze manier  meer mensen, kan helpen met het probleem.

maar ga weer verder tv kijken  🤣

m.v.g 

Alexander 

 


Beste,

Het heeft even geduurd voor mijn reactie we zijn op onderzoek gegaan naar het probleem.

moest wel veel tv kijken, om dit te vinden 😁

Het komt alleen voor bij FOX / Discovery  vaak tussen 17.00 en 18.00 en gebeurt meestal tijdens een reclame blok. 

Dus kan ik zeggen dat het NIET aan KPN ligt. 

Ik hoop dat ik op deze manier  meer mensen, kan helpen met het probleem.

maar ga weer verder tv kijken  🤣

m.v.g 

Alexander 

 

Heel hartelijk bedankt voor de terugkoppeling @sleepmoon :)