Skip to main content

ik heb nu al voor de 2e dag op rij storingfout 143 voor mij tv. Heb al 5 keer het stappenplan doorlopen en de adapters (dus 1200) gereset. Echter zonder resultaat. Wat nu?

Hallo @GerjanB,

Branden de lampjes van de DVS wel constant wit of branden ze rood? Je kan is proberen om ze opnieuw te koppelen door ze op elkaar te klikken en dan middels de reset knop (5 seconden inhouden) op elke adapter weer proberen te koppelen. Het lastige aan DVS is dat ze heel gevoelig zijn voor storingen, ieder piekje in de stroomkring kan zorgen voor een storing in de dvs. 


Hi Gerjan, welkom hier.

Hallo @GerjanB,

Branden de lampjes van de DVS wel constant wit of branden ze rood? Je kan is proberen om ze opnieuw te koppelen door ze op elkaar te klikken en dan middels de reset knop (5 seconden inhouden) op elke adapter weer proberen te koppelen. Het lastige aan DVS is dat ze heel gevoelig zijn voor storingen, ieder piekje in de stroomkring kan zorgen voor een storing in de dvs. 

Ook ik ben hiernaar benieuwd. Heeft de reset geholpen? En branden de lampjes (nog steeds) rood? 


Gerjan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â