Skip to main content
Beantwoord

Storing 143 via DVC

  • May 24, 2020
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

ik heb nu al voor de 2e dag op rij storingfout 143 voor mij tv. Heb al 5 keer het stappenplan doorlopen en de adapters (dus 1200) gereset. Echter zonder resultaat. Wat nu?

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @GerjanB,

Branden de lampjes van de DVS wel constant wit of branden ze rood? Je kan is proberen om ze opnieuw te koppelen door ze op elkaar te klikken en dan middels de reset knop (5 seconden inhouden) op elke adapter weer proberen te koppelen. Het lastige aan DVS is dat ze heel gevoelig zijn voor storingen, ieder piekje in de stroomkring kan zorgen voor een storing in de dvs. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • May 24, 2020

Hallo @GerjanB,

Branden de lampjes van de DVS wel constant wit of branden ze rood? Je kan is proberen om ze opnieuw te koppelen door ze op elkaar te klikken en dan middels de reset knop (5 seconden inhouden) op elke adapter weer proberen te koppelen. Het lastige aan DVS is dat ze heel gevoelig zijn voor storingen, ieder piekje in de stroomkring kan zorgen voor een storing in de dvs. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Gerjan, welkom hier.

Hallo @GerjanB,

Branden de lampjes van de DVS wel constant wit of branden ze rood? Je kan is proberen om ze opnieuw te koppelen door ze op elkaar te klikken en dan middels de reset knop (5 seconden inhouden) op elke adapter weer proberen te koppelen. Het lastige aan DVS is dat ze heel gevoelig zijn voor storingen, ieder piekje in de stroomkring kan zorgen voor een storing in de dvs. 

Ook ik ben hiernaar benieuwd. Heeft de reset geholpen? En branden de lampjes (nog steeds) rood? 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Gerjan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â