Skip to main content
Hi

ik krijg de error 55 op de app KPN tv

graag een oplossing.

Bij voorbaat mijn dank.

Rob
Welkom@Rob-1958



de oplossing voor dit probleem is, door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.

Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/internal-55-itv-app-474847/index2.html
Hi Tycha

ik krijg geen optie om in de app kpn iTV in te loggen. Het storing scherm staat er en dat is het.

En ik weer mijn abonnee nummer ook niet 123...


Hoe kan ik inloggen in de app?

In de iTV app kun je inloggen met een abonnementsnummer en pincode. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.

Je kunt ook inloggen met het KPN ID waaraan je internet + interactieve tv abonnement gekoppeld is.



Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?

Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin het abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers. Met deze nummers kun je inloggen. Kun je je abonnementsgegevens niet meer terugvinden? Klik dan op 'Inloggegevens vergeten' op de inlogpagina of kijk hier: Abonnementsnummer en pincode opvragen
Even de app verwijderen,en opnieuw downloaden



Wil je eens proberen om met je tv abonneenummer en pincode in te loggen?

Zie











Ben je de iTV gegevens kwijt?

Ze staan in je MijnKPN, onder het Instellingen menu. Klik hier om direct naar de juiste pagina binnen MijnKPN te gaan.
Dank je wel Tycha



gelukt.



Fijne avond.
Fijn dat het is gelukt,ook fijne avond.
Hi Rob, welkom hier.



Wat fijn dat het gelukt is. Dankjewel voor de hulp @Tycha. 😃