Skip to main content

NPO 1

 

nog steeds ervaringen met haperend beeld en geluid bij de npo zenders, de andere zenders geven wel normaal beeld en geluid.

met idtv heb ik problemen ermee, maar met de kpntv app doet de zender het wel goed.

@PeterG en @Vikash Hallo, sorry voor mijn late reactie, ik was 3 weken met vakantie naar Afrika, en daar had ik geen mogelijkheid gehad om te reageren. KPN had gebeld, en verzocht om contact met hen op te nemen, maar dat ging dus niet ivm de vakantie.

Mijn zoon was bij mij thuis, en hij zei dat naar een paar dagen de klachten waren verdwenen, en sinds dien geen problemen waren en nu ervaar ik ook geen klachten en heb ik gewoon beeld en geluid op de NPO zenders.

ik weet niet of ze van afstand iets hebben veranderd, en anders was het dan toch een tijdelijke storing geweest.

vandaar dat ik ook in het forum vroeg of er een storing was, want blijkbaar werkt het kastje nog prima.

Maar ik ben jullie wel dankbaar dat jullie mee hebben gedacht en me hielp om een oplossing te vinden, ik waardeer het enorm.

 

groetjes 


Wat fijn dat het weer werkt. Geniet ervan 👍