Skip to main content

 

Sinds mei 2020 via glasvezel KPN abonnement 

Sinds enkele weken lopen de opgenomen programma's steeds vast of verspringt het beeld naar gewone tv uitzending. 

Meegelezen bij andere forumleden maar niets helpt. Opnieuw opstarten/resetten en via het scherm via instellingen opnieuw installeren...niets werkt! Alles is gewoon bekabeld, maar één ontvanger en nooit eerder problemen gehad.

 

Sinds mei 2020 via glasvezel KPN abonnement 

Sinds enkele weken lopen de opgenomen programma's steeds vast of verspringt het beeld naar gewone tv uitzending. 

Meegelezen bij andere forumleden maar niets helpt. Opnieuw opstarten/resetten en via het scherm via instellingen opnieuw installeren...niets werkt! Alles is gewoon bekabeld, maar één ontvanger en nooit eerder problemen gehad.

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze verbonden met de KPN Experiabox (KPN router / modem)? (ik begrijp met een UTP kabel, klopt dat?). Zitten er scherpe bochten of knikken in de UTP kabel? 

En je hebt ook het opname pakket begrijp ik. (deze krijg je bij een 2de ontvanger er standaard bij (voor het zelfde geld).


Arris VIP5202

Tweede ontvanger zit gewoon nog in de doos, niet nodig! We gaan die nu proberen om te ruilen, kijken of die zonder problemen werkt. 

Dank


Arris VIP5202

Tweede ontvanger zit gewoon nog in de doos, niet nodig! We gaan die nu proberen om te ruilen, kijken of die zonder problemen werkt. 

Dank

 

Perfect, maar welke KPN tv ontvanger heeft u?


Ha Joop. Arris vip 5202 net aangesloten. Ben benieuwd! Hij doet het voor nu maar weet niet voor hoe lang. Doch, dank Joop !


Heeft niets te weeg gebracht! Morgen met KPN bellen !


Hi en van harte welkom op ons forum @Wilfrid Michaël. Ik lees dat de opnames niet lekker werken, goed dat je aan de bel trekt.

We hebben verschillende behulpzame gebruikers op ons forum: fijn om te zien dat @joop2011 al met je mee gedacht heeft. Het omwisselen van de tv-ontvanger met de tweede die je nog had liggen helpt niet. begrijp ik. Heb je intussen contact gehad met onze klantenservice? En hoe staat het er nu voor? Heb je ook de frisse start geprobeerd?


Hallo Alexandra, inmiddels alles gereset! Glasvezelkastje, Modem en TVontvanger. Lijkt vooralsnog nu goed te werken.

Dank je wel voor de reactie en nogmaals dank aan @joop2011 Die heeft ons de goede richting op gewezen!