Skip to main content
8 maanden later: het is alweer zover. "Storing" bij programma omschrijving van France 2. Programma's zijn niet in de gids, Opname dus onmogelijk. Waardeloos.



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.



Was het maar 8 maanden geleden. Het is de laatste maanden al verschillende keren voorgekomen dat er geen gegevens voor France 2 beschikbaar waren. Ik heb ook al verschillende keren contact opgenomen met KPN via Messenger, maar krijg steeds te horen dat het aan anderen ligt en dat ze hun uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen....... Helaas geloof ik het niet meer. Eerst gooien ze zomaar TV5Monde van de zender, omdat er te weinig mensen naar keken. Lijkt mij onzin, ik hoorde later dat er voor TV5Monde betaald moet worden en voor France2 niet. Het is dus gewoon een geld kwestie. France2 zou meer sport en actualiteiten brengen en daarom ook beter zijn, onzin. France2 is zeer eenzijdig en niet ondertiteld. Wil je sport zien, zijn er voldoende andere zenders

die dat brengen.

Ik ben inmiddels aan het onderzoeken of een overstap naar Ziggo, waar je met een app. wel 6 Franse zender kunt ontvangen tot de mogelijkheden behoord.

Misschien moeten meer mensen hun ongenoegen ventileren en als dat niet helpt, massaal overstappen.
Klopt, we ervaren daar helaas een storing mee. Dit komt omdat we van France2 geen programmainformatie aangeleverd hebben gekregen. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Beste Erik, dit antwoord heb ik zeker al zeker 10 keer gekregen. Ik geloof het niet meer. Misschien is jullie communicatie in het Frans met France2 niet zoals het zou moeten zijn.
Jammer dat te horen, J. Ik zou zelf juist denken dat als ik meerdere keren hetzelfde antwoord krijg, het dan waarschijnlijk wel waar is. Desalniettemin, er wordt aan gewerkt om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen 🙂
Programmering weer in orde voor France 2. helaas programmabeschrijving nog niet. Desondanks bedankt KPN!
Programmabeschrijving is iets dat vaker ontbreekt, helaas. Maar de programma's an sich zijn er in ieder geval weer 🙂