Skip to main content

Ben weer terug gegaan naar een vaste utp kabel nadat ik drie weken lang geprobeerd hebt om storingen op te lossen zit nu met drie waardeloze verbindingssetsĀ  type 1200 .

Stond op het punt om over te stappen naar een andere provider.

Wat ik ook raar vond is dat je op internet moet lezen dat ze vanaf 2019 de tv ontvanger type Motorola bij klanten gingen vervangen voor eenĀ  nieuwer type heb pas vorige week een nieuwe gekregen nadat ik zelf er eerst Ć©Ć©n heb omgeruild maar daar zit dan geen nieuwe afstandsbediening bij , denk dat je die zelf moet aanschaffen?Ā 

Natuurlijk hoef je geen afstandbediening aan te schaffen. Dat zal een foutje zijn geweest. even bellen 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. De draadloze verbindingsets vervangen is Ć©Ć©n van de beste dingen die je gedaan hebt dit jaar.


Hallo @ValkenisseĀ had je de afstandsbediening samen met de Motorola ingeleverd?

Tegenwoordig is hetĀ mogelijk om zelf (gratis) eenĀ nieuwe afstandsbedieningĀ te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes!Ā