Skip to main content
Beantwoord

Storing dvs

  • December 30, 2019
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

In het hele huis maak ik gebruik van dvs 650 en 1200. Van de een op andere dag gingen de drie die ik boven heb storen. Ik heb alles al geprobeerd en alle stappen gevolgt op de site. Niks helpt. Als ik de tv aanzet begint het storen langzaam met haperend beeld en steeds meer. Het middelste lampje gaat dan rood branden. En dan weer wit dus dan wel weer even  goed beeld en dan weer niet. Wie weet wat ik moet doen :(

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hallo @MILAN27, welkom! Is het toevallig zo dat je hier tegenaan loopt sinds er een kerstboom in het huis staat? Dan zou ik die snel opruimen ;-). Mocht dat niet zo zijn, kijk ik toch graag verder met je mee. Je hebt ze opnieuw gekoppeld? Heb je ze ook al eens omgewisseld en een ander stopcontact gebruikt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 1, 2020

Hallo @MILAN27, welkom! Is het toevallig zo dat je hier tegenaan loopt sinds er een kerstboom in het huis staat? Dan zou ik die snel opruimen ;-). Mocht dat niet zo zijn, kijk ik toch graag verder met je mee. Je hebt ze opnieuw gekoppeld? Heb je ze ook al eens omgewisseld en een ander stopcontact gebruikt?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2020

Bedankt voor je reactie. Ik weet niet wat de oplossing was maar hij gisteravond deed alles het weer. Misschien toch die kerstboom.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wat goed om te lezen! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!Â