Skip to main content

Al sinds vrijdag de melding dat er geen signaal is. Op de website met een hoop moeite van het kastje naar de muur gestuurd en toen uiteindelijk gevonden dat er een storing in de wijk is die maandag om 20 uur opgelost zou zijn.

Lekker als je het WK wilt kijken... 

Helaas blijkt er weer/nog steeds een storing te zijn, contact met KPN is niet mogelijk. Vraag me af wat hun afdeling klantenservice onder service verstaat...

Een storing is altijd balen. Je hebt al gekeken op de storingspagina gekeken neem ik aan. Meer kan de klantenservice ook niet vertellen. 


Hoi Joep,

Dank voor je reactie, ik heb inderdaad op die pagina gekeken en mijn postcode ingevuld. Daar wordt bevestigd dat er een storing is in mijn regio.

Daarnaast staat er gepland onderhoud gepland voor de 24e. Ik heb zaterdag ook al mijn telefoonnummer achtergelaten om op de hoogte gehouden te worden. Daar tot op heden niks op gehoord.

Zondag stond er dat het maandag om 20 uur opgelost zou zijn, ik verwacht dan updaten via mijn telefoon omdat ze mee op de hoogte zouden houden. Bovendien is er nu weer/nog een storing waar niet eens een uitleg/mededeling over wordt gegeven, zoals de aard van de storing of de verwachte eindtijd.

 

als de klantenservice mee niks meer kan vertellen, wie dan wel? Zouden ze via Twitter/Instagram sneller in actie schieten?


Je kan er gerust van uit gaan dat kpn er alles aan doet om de storing op te lossen.  Immers ze hebben er geen baat bij om dat niet te doen.  Storingen kunnen heel complex zijn. Indien er gegraven moet worden moeten er soms vergunningen geregeld worden etc etc. En dan nog de krapte op de arbeidsmarkt. 


Hoi @ThijsMet, ik kan mij voorstellen dat je baalde. 

Echter wanneer een storing bekend is, dan wordt er aan gewerkt. Wanneer dit dan opgelost is wordt dit doorgeven en wordt de status aangepast. De klantenservice kan dan niets meer dan wachten tot een update van de grondploeg. En zoals Joep1965 al aangeeft gaan wij met een storing bezig zodra deze gemeld is. We doen er dan alles aan om deze zo snel mogelijk op te lossen.