Skip to main content

Kan zelf niets aanpassen.

wat kan hier aan gedaan worden?

Hier ook alles nog een keer uitgezet en doet t nu weer voor zover ik kan zien! Valt dus gekukkig mee!


Hier ook de foutcode. 

Ook al een paar keer de stroom eraf gehaald maar zonder resultaat 


Hier hetzelfde probleem…… foutcode bestaat niet….?!?!?!

KPN wat gaan we eraan doen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Zelfde probleem. 

Harde reset werkt tot 3x toe niet. Nu wachten terwijl alles uit staat.

Bijzonder, foutcode wordt niet herkend bij KPN. Ik zeg, werk aan de winkel KPN. 


Inmiddels doet alles het weer na een opnieuw opstarten 


Had plotseling geen opnames beschikbaar: ophalen stond op het scherm. Na een reset van de itv krijg ik de foutcode.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Het is al opgelost uit zichzelf

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Stroom eraf gehaald, nu foutcode 842 geen verbinding thuisnetwerk 🙄

 

Edit: nogmaals stroom eraf en opnieuw opgestart, nu werkt alles weer gelukkig.


Wij hebben ook hetzelfde probleem. KPN site wordt deze foutmelding niet vermeld. Dit probleem is al ruim een jaar bekend en KPN heeft elke keer een zinloos excuus. Los het een keer goed op. Het heeft nu niest te maken met een landelijk probleem. En de opmerking het list vanzelf op met geduld daar betaal ik niet maandelijks een groot bedrag. Los het op!!!!!!!!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


enig idee hoe lang het gaat duren?

Dat is bij een storing helaas niet te zeggen.

wil mijn opname bekijken

Opnamen blijven een jaar beschikbaar, dus binnen die tijd zal het zeker weer gerepareerd zijn.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


In eerste instantie was het In het menu Opnames niet beschikbaar, daarna de tv gids Niet en na het resetten niks meer.

wel foutcode ABS-500-5005

 

nergens uitleg wat dit betekent.

als je de klantenservice belt wordt je meermalen met een kluitje het riet ingestuurd door een onzinnige sms te krijgen.

daarna is de klantenservice telefonisch massaal met pauze…

bijna half uur aan het wachten!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik kijk via de app naar Ziggo Sport, bij mij werkt alles weer. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hier ook al een paar uur storing


Ik had de volgende fout: foutcode: AVS-500-5005.

Deze is ondertussen opgelost maar ik heb toch wel een opmerking hierover.

Gezien het feit dat dit schijnbaar een algemene fout is die, hieroven te lezen, al eerder is voorgekomen had ik wel verwacht hier iets van op juliie site te vinden bij de voorkomende foutcodes; maar helaas.

Iets voor de toekomst?


Kreeg ook de foutmelding: AVS 500-5005. Kastje resetten helpt ook niet. 2e Kastje boven op slaap kamer werkt perfect, enige suggesties.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Wat wordt hieraan gedaan en betaald mij de 21 minuten dat ik in de wacht sta.

En nog steeds geen reactie van hun maar wel geld op strijken van de wacht tijd geen informatie van hun.

 

 


Hier net zo na een x helemaal alles eruit wat nog niet hielp maar toen het kastje aan/uit hezet was het weer terug. Zowel in de huiskamer als slaapkamer. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo,

Ik krijg deze foutcode >>>» als ik wilt tv kijken via itv online >>>>» Controleer je verbinding en probeer het opnieuw (500-10000)

 

 

 

Groetjes David Meijer

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hier ook zelfde probleem! Alleen Netflix app doet t.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @david_meyer25,

Er is gezien de meldingen op het forum een kleine storing gaande wat deze foutcode veroorzaakt. Bij mij werkt het inmiddels wel weer. Probeer het anders later op de avond nog een keer. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


bij mij nu ook 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@TV-storing 

De gesprekskosten van wachten op de tel. helpdesk van KPN zijn 0 euro. Het is namelijk een gratis nummer 0800-0402.


Dag allemaal. Dank voor het veelvuldig doorgeven van deze storing. Als ik de berichten doorlees zijn er enkelen waarbij het probleem alweer is verholpen, maar er zijn ook de nodige mensen die er nog last van hebben. Ik heb dit uiteraard gemeld bij de technische afdelingen en men is er mee bezig. 

UPDATE: 

Er was inderdaad een storing met Interactieve tv. Die zou weer verholpen moeten zijn. Mocht je toch nog problemen hebben, reset dan je ontvanger of haal ‘m even van het stroom af. 


Dag allemaal. Dank voor het veelvuldig doorgeven van deze storing. Als ik de berichten doorlees zijn er enkelen waarbij het probleem alweer is verholpen, maar er zijn ook de nodige mensen die er nog last van hebben. Ik heb dit uiteraard gemeld bij de technische afdelingen en men is er mee bezig. 

UPDATE: 

Er was inderdaad een storing met Interactieve tv. Die zou weer verholpen moeten zijn. Mocht je toch nog problemen hebben, reset dan je ontvanger of haal ‘m even van het stroom af. 


Kwam er ook achter, midden in reset 😅


pff wanneer is de storing 500-5005 verholpen? 

Nu al 3x gereset en stroom er vanaf gehaald en werk nog steeds niet. Kan niet eens normaal jn mijn menu komen…

 


Reageer