Skip to main content
Beantwoord

Storing: foutcode avs-500-5005


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

113 reacties

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 augustus 2020

Hier ook alles nog een keer uitgezet en doet t nu weer voor zover ik kan zien! Valt dus gekukkig mee!


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 augustus 2020

Hier ook de foutcode. 

Ook al een paar keer de stroom eraf gehaald maar zonder resultaat 


  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 augustus 2020

Hier hetzelfde probleem…… foutcode bestaat niet….?!?!?!

KPN wat gaan we eraan doen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 augustus 2020

Zelfde probleem. 

Harde reset werkt tot 3x toe niet. Nu wachten terwijl alles uit staat.

Bijzonder, foutcode wordt niet herkend bij KPN. Ik zeg, werk aan de winkel KPN. 


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 augustus 2020

Inmiddels doet alles het weer na een opnieuw opstarten 


  • Topper
  • 14 reacties
  • 24 augustus 2020

Had plotseling geen opnames beschikbaar: ophalen stond op het scherm. Na een reset van de itv krijg ik de foutcode.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Gabriella_B
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 augustus 2020

Het is al opgelost uit zichzelf

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Toetjebeau
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 augustus 2020

Stroom eraf gehaald, nu foutcode 842 geen verbinding thuisnetwerk 🙄

 

Edit: nogmaals stroom eraf en opnieuw opgestart, nu werkt alles weer gelukkig.


Cebel
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 augustus 2020

Wij hebben ook hetzelfde probleem. KPN site wordt deze foutmelding niet vermeld. Dit probleem is al ruim een jaar bekend en KPN heeft elke keer een zinloos excuus. Los het een keer goed op. Het heeft nu niest te maken met een landelijk probleem. En de opmerking het list vanzelf op met geduld daar betaal ik niet maandelijks een groot bedrag. Los het op!!!!!!!!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • 24 augustus 2020

enig idee hoe lang het gaat duren?

Dat is bij een storing helaas niet te zeggen.

wil mijn opname bekijken

Opnamen blijven een jaar beschikbaar, dus binnen die tijd zal het zeker weer gerepareerd zijn.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


In eerste instantie was het In het menu Opnames niet beschikbaar, daarna de tv gids Niet en na het resetten niks meer.

wel foutcode ABS-500-5005

 

nergens uitleg wat dit betekent.

als je de klantenservice belt wordt je meermalen met een kluitje het riet ingestuurd door een onzinnige sms te krijgen.

daarna is de klantenservice telefonisch massaal met pauze…

bijna half uur aan het wachten!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Ik kijk via de app naar Ziggo Sport, bij mij werkt alles weer. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 augustus 2020

Hier ook al een paar uur storing


WillemAF
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 augustus 2020

Ik had de volgende fout: foutcode: AVS-500-5005.

Deze is ondertussen opgelost maar ik heb toch wel een opmerking hierover.

Gezien het feit dat dit schijnbaar een algemene fout is die, hieroven te lezen, al eerder is voorgekomen had ik wel verwacht hier iets van op juliie site te vinden bij de voorkomende foutcodes; maar helaas.

Iets voor de toekomst?


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 augustus 2020

Kreeg ook de foutmelding: AVS 500-5005. Kastje resetten helpt ook niet. 2e Kastje boven op slaap kamer werkt perfect, enige suggesties.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 augustus 2020

Wat wordt hieraan gedaan en betaald mij de 21 minuten dat ik in de wacht sta.

En nog steeds geen reactie van hun maar wel geld op strijken van de wacht tijd geen informatie van hun.

 

 


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 augustus 2020

Hier net zo na een x helemaal alles eruit wat nog niet hielp maar toen het kastje aan/uit hezet was het weer terug. Zowel in de huiskamer als slaapkamer. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 270 reacties
  • 24 augustus 2020

Hallo,

Ik krijg deze foutcode >>>» als ik wilt tv kijken via itv online >>>>» Controleer je verbinding en probeer het opnieuw (500-10000)

 

 

 

Groetjes David Meijer

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hanoman
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 augustus 2020

Hier ook zelfde probleem! Alleen Netflix app doet t.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6479 reacties
  • 24 augustus 2020

Hallo @david_meyer25,

Er is gezien de meldingen op het forum een kleine storing gaande wat deze foutcode veroorzaakt. Bij mij werkt het inmiddels wel weer. Probeer het anders later op de avond nog een keer. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 270 reacties
  • 24 augustus 2020

bij mij nu ook 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


PeterG
Superuser
  • 61158 reacties
  • 24 augustus 2020

@TV-storing 

De gesprekskosten van wachten op de tel. helpdesk van KPN zijn 0 euro. Het is namelijk een gratis nummer 0800-0402.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • Antwoord
  • 24 augustus 2020

Dag allemaal. Dank voor het veelvuldig doorgeven van deze storing. Als ik de berichten doorlees zijn er enkelen waarbij het probleem alweer is verholpen, maar er zijn ook de nodige mensen die er nog last van hebben. Ik heb dit uiteraard gemeld bij de technische afdelingen en men is er mee bezig. 

UPDATE: 

Er was inderdaad een storing met Interactieve tv. Die zou weer verholpen moeten zijn. Mocht je toch nog problemen hebben, reset dan je ontvanger of haal ‘m even van het stroom af. 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 24 augustus 2020
Bart_ schreef:

Dag allemaal. Dank voor het veelvuldig doorgeven van deze storing. Als ik de berichten doorlees zijn er enkelen waarbij het probleem alweer is verholpen, maar er zijn ook de nodige mensen die er nog last van hebben. Ik heb dit uiteraard gemeld bij de technische afdelingen en men is er mee bezig. 

UPDATE: 

Er was inderdaad een storing met Interactieve tv. Die zou weer verholpen moeten zijn. Mocht je toch nog problemen hebben, reset dan je ontvanger of haal ‘m even van het stroom af. 


Kwam er ook achter, midden in reset 😅


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 augustus 2020

pff wanneer is de storing 500-5005 verholpen? 

Nu al 3x gereset en stroom er vanaf gehaald en werk nog steeds niet. Kan niet eens normaal jn mijn menu komen…