Skip to main content

Kan zelf niets aanpassen.

wat kan hier aan gedaan worden?

TV

bij ons is opname niet mogelijk geeft code 500-5005

Lees dat vele anderen  vanavond va 3 uur terug (nu 22.18 uur)  dezelfde code kregen , nog steeds geen oplossing.

WANNEER OPGELOST? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Gaat lekker na die nieuwe update, niet?

Meerdere problemen en bugs vertonen zich nu, naast de volledige traagheid en onnodige veranderingen.

  • Mijn opnames laden zich niet en zijn niet terug te kijken; ik kan alleen met de uitknop de tv uitzetten en weer aanzetten, maar opnames werken niet
  • Ik kan geen serie opnames inplannen, zoals bv Weekend Miljonairs van as zaterdag. Als ik op serie opnemen druk dan gebeurt er niets
  • De KPN app werkt niet, vraagt vervolgens om met je abonnementsnummer in te loggen en ook dan geen werkende app. Je krijgt de melding dat KPN ID niet bereikbaar is. Met je abonnmentsnummer krijg je de melding: controleer je verbinding en probeer het opnieuw 500-5005.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Zit ook met foutmelding AVS 500 5005.

Te gek voor woorden nadat er al in 2019 meldingen hierover zijn gemaakt en nog niet is definitief is opgelost.


Pff, lig ik lekker in bad tv te kijken knalt opeens KPN iTV eruit. Kom er niet meer op ook. Melding: KPN ID tijdelijk niet bereikbaar. Balen! Hoelang gaat dit duren?


net klaar met netflix kijken, wil opname kijken, krijg neit geladen. Reset ontavnger wat denk je : AVS-500-5005, niet langs de site te traceren en inloggen op ikpn lukt ook niet.

De update van 2 dagen terug blijft maar storingen veroorzaken heb ik het gevoel.

 

Edit: Verder vind ik het ook vreemd dat je klags google meot zoeken om op deze forum te komen. Het is zoiezo belangelijk dat je als je op de site gaat zoeken voor contact op te nemen dat je twee opties hebt: Chat (tot 5 uur) of...een brief sturen. En zelfs deze info is goed verborgen.

en de optie om storing te zoeken? heeft dit bij iemand ooit gewerkt?

Je zou denken dat een internetprovider een betere manier zou weten om klachten te registreren en storingsmeldingen te ontvangen


Foutcode 500-5005

Na 5x herstart werkt het nog steeds niet. 

Dus geloof er weinig van dat het is opgelost. 


Hier ook de storing AVS-500-5005 in Zwolle.. 


Wat zegt kpn ? 

 


Ik heb sinds een klein half uurtje ook de foutmelding AV-500-5005 op de tv. Opnames 0%. Menu en gids etc werken niet meer. De app werkt ook niet


Zelfde probleem hier! Nadat we geen programma konden terugkijken (foutcode AVS-500-5005), hebben we de ontvanger 10 sec.uitgezet. Vervolgens kunnen we nu helemaal niks meer, alleen nog ouderwets live tv kijken 😏 (Groningen)


Idem dito 

Het enigste wat werkt is volume

Ik begin al aardig te twijfelen of ik aan kpn wel de goede keuze heb gemaakt. 


Hier hetzelfde probleem en heb maar 1 aansluiting na de update is alles ook trager gaan werken 🤨


Pff, lig ik lekker in bad tv te kijken knalt opeens KPN iTV eruit. Kom er niet meer op ook. Melding: KPN ID tijdelijk niet bereikbaar. Balen! Hoelang gaat dit duren?

jij ben niet de enige en het is vandaag niet de eerste keer dat KPN iTV er uit ligt, de online app is zo verdomt waardeloos en ligt er zo vaak uit ongelofelijk, nog nooit zoveel problemen gehad met TV kijken online… ik hoop dat ze dit snel fixen


Hier ook de bovengenoemde storing. Meerdere keren stroom eraf gehaald maar geen resultaat. 


Hier, Alphen aan den Rijn, zojuist ook deZe foutcode in beeld met zelfde problemen. KPN site meld dat er geen storingen zijn in onze regio. 😤


We hebben al de hele avond storing en kunnen opnames niet terugkijken.  Resetten helpt niet. Wat nu?   Els en Thijs

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


ook hier dezelfde foutcode (wolvega) tot zover de opnames terug kijken.. not…

Ook hier de ontvanger gereset maar daar weinig goeds mee gedaan. Kan nu nog maar een paar zenders ontvangen..


Hier doet die het inmiddels weer na de stekkers er uit te hebben gedaan een aantal keer!


We hebben al de hele avond storing en kunnen opnames niet terugkijken.  Resetten helpt niet. Wat nu?   Els en Thijs

Bij mij ook, bellen heeft ook geen zin, je krijgt geen contact 😱

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Op de tv ontvanger krijg ik de foutcode AVS-500-5005

Wat betekent dit?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hier doet die het inmiddels weer na de stekkers er uit te hebben gedaan een aantal keer!

Dan zal ik dat ook eens proberen


Waar blijft de oplossing voor de foutcode AVS 500 5005

Ik wil iets opnemen en geen succes.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hier doet die het inmiddels weer na de stekkers er uit te hebben gedaan een aantal keer!

Dan zal ik dat ook eens proberen


Dat is iedere ICT’ers eerste vraag: heeft u het al uit en aan gezet? Alsof niemand hier aan denkt. En dit helpt niet.


Hebben ook problemen! Knoppen reageren niet. Foutcode wordt niet herkend. Kunnen geen opnames kijken. KPN gebeld maar reageren niet. Verwijzingen naar website die ook geen oplossing bieden.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Sinds nu net opeens last van de foutcode avs 500-5005. Mooiste is alkeen boven.


Reageer