Skip to main content

Kan zelf niets aanpassen.

wat kan hier aan gedaan worden?

De foutcode AVS-500-5005 bestaat niet volgens KPN maar staat wel op de tv!!!!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hier in Limburg ook de foutcode


Hier in Zoetermeer idem. (geen opname, geen afspeellijst etc.). Ben nu maar weer de software opnieuw aan het downloaden. Pfffff.....


Voor de tweede keer deze avond loopt de zaak vast. Geen terugkijken, opnamen bekijken enz.


Hier ook deze foutcode in volkel bij 1 ontvanger tweede ontvanger werkt gewoon goed 


mods are asleep... hier ook, op het signaal zelf na liggen alle functionaliteiten eruit, foutcode AVS-500-5005 en STB-zap-01

 

je zou verwachten dat gezien hoe lang dit topic al bestaat er een beetje klantgerichte dienstverlening alsook communicatie zou kunnen verleend.. echt heel slecht


Lijkt inmiddels opgelost (bij mij), er is GEEN herstart van de ontvanger nodig. 


Hier hetzelfde probleem alleen boven de ontvanger in de woonkamer werkt alles normaal en alles is rechtstreeks op modem aangesloten 


Ook in Helmond geen oplossing voor deze foutcode en wordt door KPN ook niet als algemene storing gemeld zie ik. Wordt tijd voor actie Kpn!


Lijkt inmiddels opgelost (bij mij), er is GEEN herstart van de ontvanger nodig. 


Bij ons, maar diente wel een reset te geven. Eerste gekeken of iTV lukte, toen de tv


Ik bedacht me net dat ik nog een 2e setje heb voor mijn slaapkamer die ik nog moest installeren.  

Woonkamer is ook vast gelopen,  probeer nu het 2e setje. 

Gaat Lekker...


Zelfde probleem!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hier ook storing in huiskamer AVS-500-5005. Geen menu, gids en Netflix. Toestel op slaapkamer doet het wel normaal...vreemd 


Hier hetzelfde probleem. Op de site lukt het niet om in contact te komen

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Bereikbaarheid KPN is bar en boos.

Ik wil gewoon chatten of bellen met een medewerker van K p n:rage:

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


zo te zien heeft ongeveer heel nederland last van deze foutcode, maar geen informatie bij KPN ?? snap er niks van.

I-tv op de laptop wel beschikbaar.

 

 


Onze Arris encoder start de laatste weken regelmatig opnieuw op (1-2x per week) en dan zit je weer 10 minuten te wachten voordat er weer beeld is. Waarom?? Vanavond konden we geen menu en gids zien: de bekende onbekende fout AVS-500-5005. Ik ben er wel een beetje klaar mee!!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


 


 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Het werkt hier weer.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Foutcode

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hier word ik niet goed van!:rage:

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Na verwijderen van de software en alles opnieuw installeren,  werkt de boel hier nu weer goed, maar zou toch niet nodig moeten zijn. Gebeurt te vaak de laatste tijd!


Schandalig hoe ze hun klanten behandelen! En dat voor zoveel geld per maand. Vorig jaar een storing gehad van 6 dagen! Geen tv en internet. Zou graag willen overstappen maar naar wie?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


HALLO 

K P N !!!:flag_sn:

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Reageer