Skip to main content

Hoi, ik woon in een appartementencomplex en meerdere buren en ik hebben al bijna een week geen tv en internet. Het duurt nu wel erg lang, telkens staat er dat het om een bepaalde tijd opgelost word maar er gebeurd niks!

Wat is er aan de hand en waarom duurt het zo lang.

 

Denise

 

 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Expiabox of Box12 (KPN router modem)?

 

De storing betekend dat de KPN tv decoder geen verbinding met de server kan maken.

Vaak is de DVS hier debet aan, maar ook een switch die geen IGMP snooping ondersteund kan het probleem veroorzaken.

Ook kan het probleem buitenhuis zijn, tussen de aansluiting thuis en de server KPN.

 

Vul zo wie zo uw profiel gegevens (zie rechtsboven de avatar voor inloggen en uitloggen, daar zit ook uw profiel) zo compleet mogelijk in. 

Dan kan ook een moderater (KPN medewerker) het voor u nakijken.

Kan een paar dagen duren i.v.m. drukte. 


Hoi @Denise-Oirschot, welkom bij ons op het forum. Als zowel geen internet als tv hebt kan die foutmelding daarvan komen. Internet is de fundering van de verbinding, als die er niet is kan de rest ook niet werken.

Is er sinds het aanmaken van dit topic al een verbetering voor jou? Op je profiel staan geen gegevens, daar kunnen wij niets voor je zien. Als het nog niet is opgelost en wij nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.


Ik ben bang dat @Denise-Oirschot niets meer van zich laat horen.

Komt helaas steeds vaker voor. 😣😣