Skip to main content

[Storing] Foutmelding bij afspelen opnames STB-ZAP-03 (videoserver niet gevonden)

  • June 4, 2026
  • 57 reacties
  • 1001 keer bekeken
Toon eerste bericht

57 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 22, 2026

Helaas nog geen verder nieuws of updates ​@Dreetje , het spijt me :(
Zodra we meer weten, laten we dat hier uiteraard meteen weten!


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 22, 2026

Die 5 maanden ben je niet echt kwijt.

Je kunt die opnames gewoon via het andere, nieuwe, platform kijken. 

Voor smart-tv app, mobiele app (smarthone en tablet), website tv.kpn.com. De TV+ ontvangers werken er ook op.

eventuele compensatie

Laten we dit Hollandsche achterwege laten aangezien de opnames er online nog staan. Dat heeft ook iedereen. Er is vast wel een laptop, smartphone, tablet of zelfs geschikte smart-tv. 

En een storing kan altijd voorkomen. 

Er is alleen een compensatie regeling voor volledige uitval van je diensten. Niet een klein stukje daarvan. ​@Dreetje 


Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 22, 2026

@PeterG 

Helaas kan ik de opnames niet terugkijken. Omdat mijnopnames gemaakt zijn op de HD glas kanalen. Deze opnames zijn niet zichtbaar online of in app. Daar is het verleden vaak onder de aandacht gebracht bij de KPN. Maar die hebben dat nooit gerealiseerd.

Natuurlijk kan er altijd een storing voorkomen. En als ik een enkele opname kwijt zou dan zal je mij daar ook niet over horen. Maar ik ben 5 maanden aan opnames kwijt terwijl ik wel voor deze dienst betaald heb. Dus dat is geen klein stukje in mijn ogen.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 22, 2026

Opnemen is een klein stukje van het abonnement: als je er voor betaald € 4,99 per maand. X 5 dan.

Heb je het gratis via Combivoordeel 5 X € 0 😁

Oh ja. Als je overgaat op TV+ heb je deze opnames weer terug 😀


Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 22, 2026

Opnemen is een klein stukje van het abonnement: als je er voor betaald € 4,99 per maand. X 5 dan.

Heb je het gratis via Combivoordeel 5 X € 0 😁

Als het gratis zou zijn dan zou ik er maandelijks niks voor betalen.

Maar ik denk dat het aan KPN is om hier een oordeel over te vellen.

Het feit is dat ik voor een dienst betaald heb waar ik nu geen gebruik meer van kan maken. Omdat het niet mogelijk is op de opnames te herstellen. 


Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 22, 2026

Als HD glas opnames bij overgang naar het nieuwe abonnement omgezet kunnen worden naar het online tv+ platform, dan zou je hopen/verwachten dat het ook technisch mogelijk moet zijn om dit binnen het bestaande abonnement te doen.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 22, 2026

Nou. Ik bedenk me dat déze stuk zijn. Dan kunnen ze dus ook niet omgezet. Helaas. Ze worden letterlijk gekopieerd als je overstapt op TV+. ​@Wartywolfs 

Ondanks dat ik HDglas had van februari '22 tot januari '23, toen ik startte met TV+, heb ik er al snel niet meer van opgenomen. Ik kon mijn opnames niet meer bij mijn moeder kijken. En ook niet meer via de app op m'n tv. Sinds zo'n beetje maart '22 neem ik op van HD. HDGLAS keek ik alleen met sport. Voor andere programma's zag ik het betere er toen al niet vanaf. Nu dus al ruim 3 jaar TV+. Dan zijn álle opnames overal te kijken. (BBC 1,2, Duitse en Vlaamse sowieso alleen ontvanger en smart-tv app).

En het zijn maar tv programma's hè. En sowieso maar een jaar te bewaren. Mijn ervaring, zelfs in de VHS tijd, is binnen een half jaar niet gekeken kijk je het toch niet meer.