Skip to main content

Wij hebben ook geregeld STB_ NMC_ 400. in beeld.Vanaf 30 november 2020 tot 7 januari 2021 goed gegaan .Nu begint het weer .Alles geprobeerd het ligt echt bij de KPN en nergens anders aan.En dit is in Enschede.Ik ben het spuugzat.

Zoveel problemen gehad met de storing STB_NMC_400.Vanaf 30 november 2020 is het goed gegaan tot 7 januari 2021.8 januari is het weer begonnen.Resetten dit en dat niets helpt.Nu ik dit schrijf staat de code STB_NMC_400 weer in beeld.Het ligt aan de KPN.Ik ben het spuugzat en overweeg om over testappen.Een storing kan gebeuren maar dit is niet normaal.Doe er wat aan.Want nog even en ik stap over.


Hoi @Passiebloem, welkom hier. 

Af en toe dus de foutcode. Superirritant. Begrijp ik heel goed. Je hebt al veel geprobeerd, zo ook de tips vermoed ik om de foutcode STB-NMC-400 te verhelpen. Maar het blijft af en toe terugkomen. 

Hoe is je ontvanger aangesloten op het modem? Is dat met een kabel of draadloze adapters in het stopcontact? Graag wil ik de verbinding ook eens doormeten. Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt.Â