Skip to main content

Hoi hier abbo kpn glasvezel en mobiel alles ligt plat geen 4G geen 3G geen glasvezel ook 112 onbereikbaar HELP ik ben medisch afhankelijk van noodhulp HELP

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Datum 17-6-2020 tijd 02:47 alle diensten kpn in Hilversum zijn weg dus als iemand dit leest aub bel naar de storingsdienst wij kunnen niets ook 112 doet het niet en ik ben aan de morfine hier en naja zal niet alles vertellen maar ik heb telefoon nodig !! Postcode gebied 1221CB 

 

geen mobiel bellen geen glasvezel geen 4G internet 

 

zit nu op de buurman Zijn WiFi maar die hebben kpn telefoon 😞 dus HELP iemand aub die 0800-0402 kan bellen of iets of iemand die de storing kan melden ik moet 112 kunnen bellen. Hopelijk leest iemand dit


Beste @paultje1971, excuses voor de verschrikkelijk late reactie! Werkt alles inmiddels weer naar behoren? Wat ontzettend vervelend dat je zonder diensten zat, hopelijk is het niets vervelends gebeurd! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?


Nee ik heb een paar uur geen internet of tv of 2g3g4g niets had ik op zich kan gebeuren 

maar 112 zou het toch altijd doen gesprek mislukt is wat ik op m’n scherm kreeg en ik ben iemand die soms een dokter nodig heeft of ook een hartinfarct kan krijgen dus het meest kwalijk is de reactie tijd punt 1 en dat ik zelf nadat ik weer kon bellen kpn om text en uitleg gevraagd heb en tot op dag van vandaag geen respons anders dan alles werkt toch zeur niet ….. sorry maar dan ben je me als klant kwijt 3 mobiele lijnen gb internet enz maar als ze nog ontkennen en zeggen zal wel aan uw apperatuur liggen sorry maar geen excuses maar vinger naar mij als klant wijzen dat vind ik aso plus dat ik via via wel te weten ben gekomen dat er in regio Rotterdam een flinke gsm storing was waardoor ook landelijk mensen last hadden hoe kan het dat ik deze info heb en jullie schijnbaar niet zelfde als dat er een punt in Amsterdam uit lag waardoor glasvezel van je raad het al kpn eruit kon liggen bij sommige wijken - steden schijnt nog steeds met nodes te werken daar maar goed leuk allemaal maar ik als klant verdien een eerlijk antwoord en niet uitgelachen worden en zeggen dat ik betere apparatuur moet kopen of gewoon de experia box moet gebruiken sorry maar de experia box geeft die tegenwoordig 4G dan? En regelt die m’n mobiele verbinding met m’n iphone? Ik dacht dat we daar masten voor hadden staan of was u bezig met de uitrol van 5G en moest er een mast uit waardoor ik op zwart ging? Sorry maar te veel fouten zijn er gemaakt en het enige woord wat ik wilde horen was sorry meneer maar ipv dat geef je nog mij de schuld hilarisch gewoon! 


Ja, 112 doet het altijd, ook als er een storing in jouw buurt zou zijn. Er is bij mij nog steeds geen storing bekend in Hilversum. Ook niet van een paar dagen geleden. Wat niet betekent dat deze er niet was, dat is natuurlijk altijd goed mogelijk. Fijn dat alles op dit moment in ieder geval weer naar behoren werkt. Excuses voor het ongemak.