Skip to main content

Storing: Inloggen op de KPN TV+ App niet mogelijk op verschillende apparaten

• June 16, 2025
  • 123 reacties
  • 3371 keer bekeken
Storing: Inloggen op de KPN TV+ App niet mogelijk op verschillende apparaten
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

123 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat durf ik niet te zeggen Wim maar ik heb als moderator alleen inzicht in de zaken die rechtstreeks via KPN zelf lopen. Het advies is al eerder gegeven maar indien je een abonnement via Budget afneemt dan is het advies om met hun contact op te nemen.

• Deelnemer
  • June 17, 2025

Dat durf ik niet te zeggen Wim maar ik heb als moderator alleen inzicht in de zaken die rechtstreeks via KPN zelf lopen. Het advies is al eerder gegeven maar indien je een abonnement via Budget afneemt dan is het advies om met hun contact op te nemen.

Muisschien jij niet maar iemand anders van KPN moet dit oppakken. De gegevens van Budgetthuis zijn juist. KPN plus app werkt op mijn telefoon. Ik was daar ingelogd. Het werkt ook op pc. Alleen bij opnieuw inloggen op mijn Android tablet werkt de KPN app niet. Dit moet een update bug zijn... Wat denk je dat ze bij Budgetthuis zeggen als ik dit meld. Klinkt als iets met kastjenaar..?

• Topper
  • June 17, 2025

Muisschien jij niet maar iemand anders van KPN moet dit oppakken. De gegevens van Budgetthuis zijn juist. KPN plus app werkt op mijn telefoon. Ik was daar ingelogd. Het werkt ook op pc. Alleen bij opnieuw inloggen op mijn Android tablet werkt de KPN app niet. Dit moet een update bug zijn... Wat denk je dat ze bij Budgetthuis zeggen als ik dit meld. Klinkt als iets met kastjenaar..?

Vanmiddag eruit gegooid op telefoon gisteren tablet dejavu moment het stinkt dit

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

​@BigMikeJ en ​@WimAa jullie punt is nu gemaakt. Als we meer informatie hebben zullen we dat in de openingspost van dit topic delen. Je zal voor directe support contact op moeten nemen met de provider waar je jouw abonnement hebt afgesloten. Berichten die off topic zijn en die het overzicht verstoren zullen verwijderd worden vanaf nu.  

• Topper
  • June 17, 2025

Vanmiddag eruit gegooid op telefoon gisteren tablet dejavu moment het stinkt dit

Ik kap voor nu even mee, overleg morgen wat te doen 

DaUntraceable
Deelnemer

Ik heb wel mijn abonnement bij KPN, maar ook ik kan niet inloggen via de app op Iphone. Dus storing is nog niet opgelost.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Heb je de app nog op andere apparaten draaien ​@DaUntraceable? Heb je zowel met je KPN-ID als abonnementsnummer en pincode proberen in te loggen? Zou je ook even kunnen checken of je wel op tv.kpn.com kan inloggen?

DaUntraceable
Deelnemer

Hij geeft een login fout niet dat mijn inloggegevens verkeerd zijn. Ik moet het na een paar minuten opnieuw proberen. Op de webversie kan ik wel inloggen. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt niets. Op mijn Android tablet doet hij het overigens wel.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Helder en hij pakt zowel gebruikersnaam als abonnementsnummer en pincode niet? Dan koppel ik het terug!

DaUntraceable
Deelnemer

Nee gebruikersnaam en abonnementsnummer werken beide niet.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Zou je dan jouw profiel met jouw abonnementsnummer kunnen aanvullen ​@DaUntraceable? Dan geef ik dat even door.

DaUntraceable
Deelnemer

👍🏼

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank je ik heb het signaal doorgezet ​@DaUntraceable 

• Deelnemer
  • June 17, 2025

Helaas, werkt nog niet op Smart TV TCL

Nog steeds Login fout.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 17, 2025

Dat probleem met TCL en nog 8 merken duurt al lang en zal nog wel even voortduren ​@MichielvK .

Het is wat anders dan waar dit topic over gaat. De eendaagse storing van 16 juni. 

• Deelnemer
  • June 18, 2025

Was ik mee bekend; maar tot voor kort kwam ik op TCL niet eens op inlogscherm; nu wel. Dus mogelijk dat deze inlog storing toch verband houdt met eea.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Helaas ​@MichielvK, de issues met TCL zijn niet hier aan gerelateerd. Dat zijn echt verschillende zaken en hebben ook andere oorzaken. 

• Deelnemer
  • June 20, 2025

Hoe moet ik dit begrijpen ​@Jeroen van KPN ? Op de openingspagina staat zowel Er Is Een Storing als "storing opgelost". @kpnwebcare erkent op twitter dat meer Budgetklanten het probleem melden en dat er door KPN aan gewerkt wordt. Komen er hier nog updates?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • June 20, 2025

De storing waar dit topic over gaat was een losstaand iets, Wim, en gold voor de app in het algemeen. Die storing is opgelost. Daarnaast zijn er andere bekende issues met specifieke merken en/of andere zaken waar nog aan gewerkt wordt. Updates en oplossingen daaromheen communiceren we via Product Updates

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 20, 2025

Hoi ​@WimAa 

Dat klanten van BudgetThuis niet kunnen inloggen op de nieuwe app voor Android en iOS, al sinds het begin daarvan, is een ander probleem. 

Neem contact op met BudgetThuis. Hoe meer klachten ze krijgen hoe beter. Al zullen ze vast wel al een ticket hebben lopen bij KPN Wholesale. 

Je kunt overigens wel en alleen inloggen op de website http://tv.kpn.com. Dat werkt ook op een tablet. 

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@WimAa 

Dat klanten van BudgetThuis niet kunnen inloggen op de nieuwe app voor Android en iOS, al sinds het begin daarvan, is een ander probleem. 

Neem contact op met BudgetThuis. Hoe meer klachten ze krijgen hoe beter. Al zullen ze vast wel al een ticket hebben lopen bij KPN Wholesale. 

Je kunt overigens wel en alleen inloggen op de website http://tv.kpn.com. Dat werkt ook op een tablet. 

Het app team is ervan op de hoogte en zijn bezig met een oplossing.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • June 20, 2025

Hoi ​@WimAa 

Het app team is ervan op de hoogte en zijn bezig met een oplossing.

En een belangrijke toevoeging: 
Voor de verdere afhandeling en informatie over de storing bij Budget, raden we aan contact op te nemen met Budget, aangezien zij jouw provider zijn. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • June 20, 2025

We zijn op de hoogte van andere bekende issues, bijvoorbeeld bij specifieke merken of functies. We werken actief aan oplossingen. Belangrijke updates en verbeteringen communiceren we via de Product Updates. 

De algemene storing waar meerdere klanten last van hadden, is inmiddels opgelost en daarom sluit ik dit topic voor verdere reacties.