Skip to main content

Storing KPN TV

Er is op dit moment een storing gaande met onze interactieve TV diensten. Dit is bekend en in onderzoek. 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak!

 

Verwachte eindtijd

Opgelost!
 

19-03 16:01: De storing is verholpen.

Hier hetzelfde Ajax - Feyenoord betaald is niet te zien op kanaal 264.

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Ik krijg sinds kort code kbx-apk-1007 / 504. Opnieuw opstarten helpt niet. Hoe los ik dit op? Ik kan de box nu helemaal niet meer gebruiken. 


Zie al dat er een algemene storing is. Denk dat dat ermee te maken heeft.


Zojuist ajax feyenoord gekocht voor 6 euro, maar er is itv storing, waardoor alleen zwart scherm wordt getoond. Hoe krijg ik mijn geld terug?

 

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 


Hier het zelfde probleem. Kan de wedstrijd niet bekijken.

 

het beeld blijft zwart :-)

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic.


Ik kan mijnnbetaalde wedstrijd niet kijken vanwegen een storing aan de server.

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 


Ik ook niet

 


Waardeloos dit. Inderdaad wel gekocht maar beeld blijft zwart.

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic.


Ik heb ook de wedstrijd besteld. Geeft aan gekocht en te zien op kanaal 264. Echter vervolgens blijft het beeld helemaal zwart. KPN, slechte service hoor. Kastje opnieuw opgestart, maar alles wat ik doe helaas tevergeefs. Jammer dit. Voorheen altijd xs4 all en nooit problemen. Wellicht tijd een keer voor een overstap. 

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic.


Vandaag eenmalig geprobeerd Ajax-Feyenoord te bekijken op ESPN. Voor 6 Euro aangekocht en wat gebeurde. Betaling geaccepteerd. Dus ik kijken maar helaas kreeg ik op kanaal 264 een zwart beeld. Decoder gereset en kreeg toen foutcode stb-dtv01 te zien. Ik kreeg alleen kanaal 1 2 en 3. Beperkte modus. Inmiddels wedstrijd in de pauze en nog altijd een zwart beeld. Inmiddels heb ik de gids weer terug maar krijg nog altijd kanaal 1 2 en 3. Gebeld met kpn maar die geven alleen een link om digitaal iets proberen op te lossen. Ben ik de enige met dit probleem?


Stroomkabel ff uit kpn kastje en toen hadden wij wel weer beeld


Ik ook niet

 

Stekker eruit en erin helpt bij ons


Na de aanschaf van een dagpas voor 6 EURO voor een voetbalwedstrijd op ESPN2 klapt na 5 minuten de hele boel eruit. Alleen de beschikking over NED1, NED2 en NED3. Via App Downdetector zie ik een hoop meldingen voor KPN en ESPN in mijn postcodegebied. Ik heb een half uur in de wacht gestaan bij KPN zonder resultaat. Tijdens de rust doet ESPN2 het weer. Dus kunnen we de tweede helft kijken. Krijg ik nu mijn 6 EURO terug van KPN?

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 


Ook hetzelfde probleem. wedstrijd gekocht, stappen doorlopen maar geen resultaat. Heel jammer.

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic.


Geen verbinding met server geeft kpn box aan. Juist op het moment dat ajax feyenood begon. 

30min later werkte het weer. Wel 6 euro betaald grootste deel eerste helft gemist.

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 


Vandaag hebben we de wedstrijd Ajax-Feyenoord gekocht (uitgezonden via ESPN2). De eerste helft hebben we echter niet kunnen kijken, het beeld bleef zwart. De klantenservice was telefonisch niet te bereiken. We hebben 30 minuten aan de lijn gezeten. 

De vraag is nu of we geld terug kunnen krijgen.

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 


Hier ook hetzelfde. Ajax-Feyenoord los gekocht, maar ik heb geen beeld. Ook niet nadat ik mijn tv-ontvanger gereset had.

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic.


We hebben jullie berichten samengevoegd in dit topic. 

De storing is inmiddels verholpen! Als jullie nog problemen ondervinden, laat het dan alsjeblieft in een reactie in dit topic weten!


Ons decoder 5202 viel in beperk modus .maar doet het weer door stroom 10 minuten er af gehaald  nu weer perfekt.😉


Spanning eraf voor 2 minuten helpt meestal.

 

Maar wat bedoel je met beperkte modus?

Alvast hartelijk dank voor het delen van de informatie. 😉


Fijn dat het uiteindelijk verholpen is,  maar ik zou graag willen weten hoe jullie de betaling op gaan lossen. De eerste helft van deze wedstrijd hebben we echter niet kunnen volgen en dit zorgde voor een hoop frustratie. Vooral ook dat je geen informatie kon vinden en dat ook de klantenservice niet te bereiken was.

 


Het blijft techniek en dat faalt weleens. Dat het nu juist tijdens een belangrijke voetbalwedstrijd gebeurt is erg vervelend, maar om nu meteen maar over slechte service te spreken? Ik vind dat KPN zijn stinkende best doet om KPN TV+ te optimaliseren/verbeteren. Er wordt uitstekend naar de klachten/tips op dit forum gekeken. Er zijn helaas echter altijd ongeduldige typjes die verwachten dat alles direct 100% werkt. Als ik zo links en rechts de klachten bij ander providers lees, mogen wij nog niet mopperen. Geduld is een schone zaak.


Storing KPN TV

Er is op dit moment een storing gaande met onze interactieve TV diensten. Dit is bekend en in onderzoek. 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak!

 

Verwachte eindtijd

Opgelost!
 

19-03 16:01: De storing is verholpen.

Hoe krijg ik mijn €6 terug? Of gaat dat automatisch?


Mental Henkie: je hebt helemaal gelijk dat techniek wel eens kan falen. Dat gebeurt wel vaker. Het verschil is nu dat we betaald hebben om de wedstrijd te kijken en dus geen waar voor ons geld krijgen. Dan is het niet vreemd dat je je geduld verliest. 


Bijzonder slechte timing voor een storing! 1e helft van de klassieker niet kunnen zien. Ontvanger 3x herstart, maar bleef in beperkte modus terugvallen. De iTV app werkte ook niet.
 

Wat was de oorzaak? (Ik neem aan dat niemand op een zondagmiddag wijzigen doorvoert.)