Skip to main content

Storing KPN TV

Er is op dit moment een storing gaande met onze interactieve TV diensten. Dit is bekend en in onderzoek. 

Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak!

 

Verwachte eindtijd

Opgelost!
 

19-03 16:01: De storing is verholpen.

Ondertussen weer vastlopend beeld op de TV+ van KPN, dit gebeurt nu iedere zondag ik denk dat de server van KPN het niet aankan dat er teveel tegelijkertijd televisie kijken, voetbal gemist en ook nu in de avond weer alleen maar problemen en iedere keer valt het op dat het het meeste op de zondag voorkomt. 


@zeilbood

Het was vooral de korte termijn waarop klanten zowel de losse wedstrijd als het espn pakket "nog even" wilden nemen. 

In het kwartier voor de wedstrijd een tsunami. 

Dit terwijl losse afname al vanaf 24 uur tevoren geregeld kan worden. 

En als men het pakket al enkele dagen eerder rustig neemt, dat is tenslotte toch voor minimaal 1 maand, rollen de euro's ook niet extra uit de portemonnee. 

De last minute beslissers sneden nu in hun eigen vingers. En ook voor degenen die het al geregeld hadden voor de losse afname. 

De pakket kijkers konden wel kijken. Behalve hen die op het laatste moment dit namen.


@zeilbood

Het was vooral de korte termijn waarop klanten zowel de losse wedstrijd als het espn pakket "nog even" wilden nemen. 

In het kwartier voor de wedstrijd een tsunami. 

Dit terwijl losse afname al vanaf 24 uur tevoren geregeld kan worden. 

En als men het pakket al enkele dagen eerder rustig neemt, dat is tenslotte toch voor minimaal 1 maand, rollen de euro's ook niet extra uit de portemonnee. 

De last minute beslissers sneden nu in hun eigen vingers. En ook voor degenen die het al geregeld hadden voor de losse afname. 

De pakket kijkers konden wel kijken. Behalve hen die op het laatste moment dit namen.

Ik heb al heel lang ESPN en kon niet kijken vanwege de storing. De TV ontvanger viel terug in beperkte modus en liep vervolgens vast. De iTV app vroeg mij om in te loggen, na het invoeren van de logingegevens bleef er een spinner in beeld. 


@zeilbood

Het was vooral de korte termijn waarop klanten zowel de losse wedstrijd als het espn pakket "nog even" wilden nemen. 

In het kwartier voor de wedstrijd een tsunami. 

Dit terwijl losse afname al vanaf 24 uur tevoren geregeld kan worden. 

En als men het pakket al enkele dagen eerder rustig neemt, dat is tenslotte toch voor minimaal 1 maand, rollen de euro's ook niet extra uit de portemonnee. 

De last minute beslissers sneden nu in hun eigen vingers. En ook voor degenen die het al geregeld hadden voor de losse afname. 

De pakket kijkers konden wel kijken. Behalve hen die op het laatste moment dit namen.

Ik heb al heel lang ESPN en kon niet kijken vanwege de storing. De TV ontvanger viel terug in beperkte modus en liep vervolgens vast. De iTV app vroeg mij om in te loggen, na het invoeren van de logingegevens bleef er een spinner in beeld. 

Klopt ik heb ook al lang een abonnement en had hetzelfde gedoe vanmiddag en niet alleen met espn, zondag is kpn gewoon ruk met televisie kijken


Oh. Dat is jammer @zeilbood 

Zowel mijn moeder (2260) als ik (7022 én 2952) konden het gewoon kijken gelukkig. Hier dus op de oude en de nieuwe ontvanger. Opnames op de oude en de hele app in de tv deden het niet. 

Met je pakket kun je ook een gratis account bij espn maken. Met die app kun je als fall back ook weer casten. Hier al een keer gebruikt met een grote itv storing. 

En mijn tweede fall back is ook nog digitenne… voor als er helemaal geen internet is.

Maar hier werkten alle zenders via de 2952 en de 7022 wel. En werken. 

Wat de beperkte modus betreft; gebruik je op die ontvanger toevallig eco voor stand-by?


Oh. Dat is jammer @zeilbood 

Zowel mijn moeder (2260) als ik (7022 én 2952) konden het gewoon kijken gelukkig. Hier dus op de oude en de nieuwe ontvanger. Opnames op de oude en de hele app in de tv deden het niet. 

Met je pakket kun je ook een gratis account bij espn maken. Met die app kun je als fall back ook weer casten. Hier al een keer gebruikt met een grote itv storing. 

En mijn tweede fall back is ook nog digitenne… voor als er helemaal geen internet is.

Maar hier werkten alle zenders via de 2952 en de 7022 wel. En werken. 

Wat de beperkte modus betreft; gebruik je op die ontvanger toevallig eco voor stand-by?

De ESPN app is helaas erg instabiel, crashed regelmatig ook tijdens AirPlay. Dat was dus ook geen succes.

 

Ik gebruik inderdaad de eco-stand, maar ook na 3x een power cycle bleef de ontvanger terugvallen op de beperkte modus. (5202)

 

 


...tijdens AirPlay

Oh, je hebt (cr)Apple. Maar als airplay casten niet goed werkt kijk je toch gewoon even op.de mobiel zelf?

Op mijn niet meer zo jonge Samsung heeft de espn app me nog nooit in de steek gelaten. Gelukkig. 

Er waren meer meldingen van 5202 gebruikers met eco die beperkte modus kregen!


...tijdens AirPlay

Oh, je hebt (cr)Apple. Maar als airplay casten niet goed werkt kijk je toch gewoon even op.de mobiel zelf?

Op mijn niet meer zo jonge Samsung heeft de espn app me nog nooit in de steek gelaten. Gelukkig. 

Er waren meer meldingen van 5202 gebruikers met eco die beperkte modus kregen!

Had gekund, ware het niet dat de app dus ook niet stabiel werkt (toen het nog Fox sports was werkte het prima) en het niet zo gezellig is om op je telefoon te gaan kijken als er meerdere mensen zijn die willen kijken. 


Hi all, deze storing is verholpen. Mochten er nog zaken zijn die afgehandeld moeten worden, neem even contact met ons op. Het gratis nummer is 0800 0402.