Skip to main content

Al vanaf uur of 2 niks,site geeft idd storing aan.

Nu dusĀ  niet meer ,maar het is nog steeds niet opgelost!!!!

Lange wachttijden telefoon!

Hoi @Cover59Ā . Welkom op het forum.

In welke plaats woon jij?Ā  En heb je ook geprobeerd het modem even te herstarten?


Beste @Cover59,

Als het goed is dan is de storing verholpen. Mocht het nog niet werken zal je je modem en tv ontvanger eens opnieuw op willen starten? (Niet resetten) Zal je dan eens willen kijken of het dan weer werkt?


Hallo,nog steeds niks,helaas. Gisteren poos geen stroom gehad en waarschijnlijk een stroompiek de oorzaak van de storing. Er komt een monteur langs, hopelijk snel!!


Vanmorgen weer half uur aan de telefoon, ik zou vanmiddag gebeld worden om een monteurs afspraak te maken, krijg ik net weer een sms om het digitaal te doen,šŸ˜ž

Daar hadĀ ik dusĀ over gebeld dat het niet ging,lukte de klantenservice ook niet!

Moet ik nu weer gaan bellen??

Ā 


Ik had alle bovengenoemde opties gisteren al gedaan hoor,maar toen was er wel storing,bleek later.


Ā 


Verder kom ik niet,wanneer er iemand komt dus!


Hoi @Cover59Ā . Dat loopt niet helemaal op rolletjes.Ā 

Ben je ondertussen wat verder gekomen? Zo niet, zou je dan je profiel in willen vullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


De site om een afspraak te maken voor een monteur werkt niet goed.Ik zou daarom teruggebeld worden maar in plaats daarvan 2 sms dat ik nog geenĀ afspraak had gepland. Daarom maar op afspraak wijziging geklikt en dat lukte uiteindelijk, maar wel pas morgen.Ā 


Heb je misschien een mobiel nummer bij KPN? Want dan kan ik daar een gratis bundel op zetten om de tijd nog even te overbruggen.