Skip to main content

Wordt schijt ziek van de storingen iedere keer,alle codes die hierboven staan,lichtjes die steeds rood flikkeren  nog even en juliie mogen het zelf regelen dat terug ga naar Delta

Hoi @AnjaTroster . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je aldoor storing hebt. Het is mij niet duidelijk wát voor storing. Ik heb meer informatie nodig om je goed te kunnen helpen.

Wat is er precies aan de hand en wat is er allemaal gedaan om het probleem te verhelpen? Alle info is welkom. 


Blokjes op de tv,beeld staat stil geluid gaat gewoon door,heb 2 witte grote stekkers noem ik het maar waar een wil lichtje brandt,heel vaak springen ze op rood,en moet ik alles eruit trekken en resetten.


Draadloze verbindingsset en de vermoedelijke oorzaak is bekend.

vervang die grote witte stekkers eens door een kabel en je probleem zal opgelost zijn.


Draadloos verbinding zet als het goed gaat. Maar liever met kabel van Experia box naar decoder 🙂👍


Dan moet ik zoals ik begrijp door heel mijn kamer een kabel leggen


Ja,maar ik begrijp dat dit lastig is.Zit de draadloze verbinding set in een direct stopcontact of met een verlengsnoer/stekkerdoos?


Blokjes op de tv,beeld staat stil geluid gaat gewoon door,heb 2 witte grote stekkers noem ik het maar waar een wil lichtje brandt,heel vaak springen ze op rood,en moet ik alles eruit trekken en resetten.

Dit betekent dat de verbinding via het lichtnet tussen die adapters slecht is.

Kan jij eens de devolo cockpit installeren en meten wat de snelheid is tussen de adapters?

Welke snelheid meet je?


Direct in het stopcontact 


Welke versie heeft u van de wittestekker?


Ik zou in ieder geval proberen om ze opnieuw te koppelen dat doe je zo :

Volg de onderstaande stappen om ze te koppelen:

 

Haal bij beide DVS adapters de ethernetkabel er voorzichtig uit.

 

Haal beide DVS adapters uit het stopcontact.

 

Druk de DVS adapters op elkaar zoals hiernaast afgebeeld. Het maakt niet uit welke boven of onder zit.

 

Plaats de gecombineerde DVS adapters in een stopcontact.

 

Druk bij één van de DVS adapters het reset knopje in. Doe dit 3 tot 5 seconden en laat dan weer los. Het ‘power’ lampje gaat nu knipperen.

Druk nu ook de resetknop van de andere DVS adapter in voor 3 tot 5 seconden. Ook bij deze adapter gaat het ‘power’ lampje knipperen.

Na maximaal 2 minuten gaan de middelste lampjes (huisjes) continu branden.

Hier kan je het plaatje zien hoe ze in het stopcontact moeten: https://images.app.goo.gl/PAuLz726fTQhPCro6

 

 


Dan moet ik zoals ik begrijp door heel mijn kamer een kabel leggen

Probeer in ieder geval eerst eens of dat het probleem oplost. Dan ben je al wat wijzer. 


Oke ben nu aan het werk,probeer het later