Skip to main content

Na het wegvallen van beeld op Discovery science en later geluid op div kanalen de arris gereset naar fabriek instelling ,grappig nu doet hij niks meer ,eerst melding geen verbinding met modem ,toch software gedownload  en nu melding er zijn geen active kanalen gevonden ga naar instellingen om dit te wijzigen maar hij reageert nergens op beeld blijft zwart .Ik heb nu de arris van boven gehaald deze doet het wel maar in beperkte modus ,ik begin het een beetje zat te worden denk er hard over om over te stappen, sinds ik glasvezel heb is het niks dan ellende de ene storing naar de andere ,heb een paar weken zorgeloos kunnen internetten en tv kijken maar nu begint de ellende weer en kom nou niet aan met kabeltje hier resetje daar want dat heb ik allemaal al gedaan  JA ik heb dure 4k HDMI kabels en JA de arris is verbonden met een kabel en NEE er zit geen switch tussen En JA modem ook opnieuw gestart waar ik ook een beetje gek van word want elke keer weer de instellingen wijzigen En ja alles is stroomloos geweest etc etc 

Ik heb nu die zelfde storing 

en mijn kastje in de woonkamer start helemaal niet meer op erg irritant, nooit eerder gehad met kpn 

wat kan ik doen om dit te verhelpen 


@Moppie44 , je bent niet de enige. Ik heb deze storing ook sinds een kwartiertje. Alleen 1-16 en 200,201, 202 en 204. Ik kan ook niet meer bij mijn opnamen komen of een nieuwe opname instellen.


Erg vervelend, de tv in de keuken daar kan ik naar kijken en die in woon kamer start gewoon niet op blijft 95% staan , in keuken zelfde probleem beperkte modus 😡


@Moppie44 , je bent niet de enige. Ik heb deze storing ook sinds een kwartiertje. Alleen 1-16 en 200,201, 202 en 204. Ik kan ook niet meer bij mijn opnamen komen of een nieuwe opname instellen.

Erg vervelend en raar dit , 

aale stappen door gelopen , maar niks helpt 


Wij hier ook dezelfde storing. Alles al geprobeerd😔


Ik heb gedaan wat @Jeroen_dB hierboven (10 maanden geleden) schreef. Bij mij werkt alles nu weer goed.


Ehhh, bijna goed. Kan niet bij de gids en ook niet bij mijn opnames. 


Heb dezelfde melding, modem en ontvanger ge-resetten helpt niet.


Hier het zelfde probleem, zoals hierboven alles gedaan maar niets lijkt te helpen, in een flits kwam er te staan dat de software opnieuw geïnstalleerd moest worden , maar daar kun je weer niet bij knopje menu geeft de al bekende melding.. wat nu nog te doen.?


KPN heeft betover resetten van het modem en ontvanger, maar gezien het aantal meldingen in het laatste uur zal er wel meer aan de hand zijn. Waarom geeft KPN geen duidelijkheid?


Ik heb er ook al een paar uur last van op mijn 5202, het hele protocol al afgewerkt zonder resultaat.

De storingspagina is ook niet bereikbaar.

 

 


@Gorbatjov . De oorzaak hiervan zit waarschijnlijk aan onze kant. Een klein deel van onze klanten lijkt hierdoor getroffen. We zijn nu aan het onderzoeken wat er aan de hand is.

 

Kun jij eens checken via: https://www.kpn.com/service/storingen.htm ?


KPN site en/of tv is niet bereikbaar of geeft netwerkstoring aan. Bij het opzoeken is er blijkbaar een landelijke netwerkstoring.

admin: vraag naar centrale topic verplaatst.


@Heung Han . Ik heb je vraag hier naartoe verplaatst. Er is inderdaad een storing met itv. We zijn het aan het onderzoeken.


Bij opstarten van Samsung tv kreeg ik beeld en gesproken tekst, maar onder  in beeld de tekst “ geen informatie” , bij poging dit weg te krijgen  naar andere zender gegaan. Hierna was de zender “weg” en kreeg ik de tekst tv geen signaal controleer de bron, naar bron gegaan, maar geen resultaat, Wat kan er fout zijn gegaan ? 

admin: bericht naar centrale topic verplaatst


Kijk het nog even aan maar is wel om moedeloos van te worden


Probleem hier, na veel proberen en nogmaals proberen, opgelost. uiteindelijk werkt alles weer.

ondersteuning vanuit kpn …..niets!


@Gorbatjov . De oorzaak hiervan zit waarschijnlijk aan onze kant. Een klein deel van onze klanten lijkt hierdoor getroffen. We zijn nu aan het onderzoeken wat er aan de hand is.

 

Kun jij eens checken via: https://www.kpn.com/service/storingen.htm ?

Alles werkt weer. Zelf de site kpn en itv werkt ook. gelukkig maar


Bij mij lijkt het ook weer opgelost te zijn.

 


Tja, dan kan ik natuurlijk niet achter blijven. Hier gaat het momenteel ook weer goed.


Werkte iTV online bij jullie ook niet?

Dus de website http://tv.kpn.com , en de app (smartphone, tablet, smart-tv) 


Geen idee Peter. Ik heb daar niet gekeken.


Hmm, jammer. Had ik als eerste geprobeerd, @Alfons . En ik was wel benieuwd; hier werkte en werkt het online.

Toen op 18 november 2018 iTV landelijk eruit lag op de ontvangers ging iedereen online kijken. Een uur later liep dat toen ook vast.

En ik heb express ook nog Digitenne in huis. Al is dié nu net even uitgeleend aan vrienden met een tv probleem. Maar dat kan ik daar morgen oplossen a.h.g.i. en heb ik m'n ontvanger weer terug.


Ik was vrij snel na het ontstaan van die storing de deur uit. Tussen 17.15 en 20.00 uur was ik weg. De biefstuk bij Loetje smaakte erg lekker. Toen ik terug was werkte het weer.


Hallo @PeterG tijdens de storing werkte de app bij mij ook niet, was een mooi alternatief geweest.