Skip to main content

Storing iTV (app) STB-ZAP-01 bij terugkijken

 

Er is op dit moment een storing gaande met iTV en de iTV app waardoor terugkijken niet lukt.

Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

Dit is zo vaak in het verleden al gebeurd. EK/WK Voetbal, Corona persco's .

 

Zondag is het PSV - Ajax. Dan ligt het vast weer plat. 


iTV. Opnames weer niet afspeelbaar en alles dead and dead slow.

stb-zap-01

Overigens tweede maal deze avond. 


Hier ook weer. Het cirkeltje blijft maar draaien en draaien. Waardeloos. 


Niks werkt, cookies verwijderen niet, site opnieuw openen niet. Daar gaat mijn avondje voetbal kijken. 


Idem. Heel sneu weer.


Helaas lijkt het er op dat er op 18-04-2023 weer een storing was op history channel .

Ik kan de opname van de curse of oak island niet kijken en ook niet het programma bekijken via terugkijken of via de kpn app.

 

Dit is al de 2e keer in korte tijd en erg jammer.


De opnames kunnen niet afgespeeld worden en er komt dan een melding in beeld dat deze bekend is bij KPN. Als ik op postcode zoek naar foutmeldingen, wordt deze niet aangegeven. Hoe kan ik deze melding doorgeven zodat deze opgelost wordt?

 


Hier ook weer. Het is de laatste tijd wel weer raak met de storingen. Waardeloos gewoon.


Hi allen! Ik heb jullie topics/reacties hier naartoe verplaatst. Er is helaas een storing, hier houden we jullie op de hoogte. Houd ook de storingspagina in de gaten voor updates! 


Hier ook de hele avond al de zelfde foutmelding.

 


https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/storing-itv-en-itv-app-bij-terugkijken-stb-zap-01-588684

Er is een storing gaande zie ^


Geen last van, ik kijk naar ViaPlay. (Darts) 😉😁


Hier in Eindhoven is het inmiddels opgelost.