Skip to main content

Na een hardnekkige storing op 1 van mijn 4 ITV boxen  en meerdere malen telefonisch contact nog steeds geen vervangende ITV box gehad, terwijl de defecte al wel retour is gestuurd.Ook nog geen zicht op wanneer de nieuwe ITV box weer geleverd wordt.

 

Eerste storingsmelding 25 july 2020, begint een beetje KPN onwaardig te worden, zo moeilijk kan het toch niet zijn om een nieuwe te versturen.

@bb1969 Dat is uiteraard niet de bedoeling! Heb je ondertussen al een tv ontvanger mogen ontvangen?


@bb1969 Dat is uiteraard niet de bedoeling! Heb je ondertussen al een tv ontvanger mogen ontvangen?

Nog steeds niet, we proberen nu een work around, door 1 receiver op te zeggen, en dan weer een nieuwe te bestellen.


@bb1969 Ik zag inderdaad zo iets terugkomen, mocht het op deze manier nou ook niet lukken zou je het dan hier kunnen laten weten? Dan ga ik uitzoeken of we het op een andere manier kunnen oplossen. 


@bb1969 Is het al gelukt om de box om te ruilen? 


Helaas nog niet


@bb1969 Ik heb een nieuwe tv ontvanger voor je besteld. Deze wordt zo snel mogelijk geleverd. Excuses dat het zo lang heeft moeten duren, dit is normaal gesproken niet de manier. Maar in dit geval moest het met een omweg opgelost worden. Zou je mij kunnen laten weten wanneer de tv ontvanger binnen is? 


Laat ik je weten zodra ik hem heb


@Rutger_   Kastje ontvangen 27/8   geactiveerd 28/8 en alles werkt weer

Dank voor je assistentie. Blij dat het opgelost is, jammer dat het meer dan een maand heeft moeten duren


@bb1969 Fijn dat het opgelost is! Ik ben met je eens dat het vervelend is dat het een maand heeft moeten duren. Mocht zo iets in de toekomst nogmaals voorkomen dan weet je ons te vinden en proberen wij het voor je op te lossen!