Skip to main content
Beantwoord

Storing iTV: verbinding tussen ontvanger en modem verbroken

• November 21, 2022
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Steeds flitsen en stilstaand beeld. Dan blauw vlak waar tekst begint met: “de verbinding met de tv-ontvanger en de modem is verbroken”. Ik heb nog een vrij oude tv-ontvanger.

Admin: bericht was per abuis drie keer gepost. Aangepast.  

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom op ons forum @Inge Dixon.

Het is druk op het moment, waardoor we later bij je topic zijn dan anders. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de storing en foutmelding op jouw tv. Zo niet, deze pagina helpt je stapsgewijs verder met problemen of storingen met tv kijken op te lossen. Kom je op geen manier verder, deel het dan vooral, samen met welk merk en type apparatuur je gebruikt en hoe alles is aangesloten. Op die manier kunnen we hier op het forum beter met je mee denken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom op ons forum @Inge Dixon.

Het is druk op het moment, waardoor we later bij je topic zijn dan anders. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de storing en foutmelding op jouw tv. Zo niet, deze pagina helpt je stapsgewijs verder met problemen of storingen met tv kijken op te lossen. Kom je op geen manier verder, deel het dan vooral, samen met welk merk en type apparatuur je gebruikt en hoe alles is aangesloten. Op die manier kunnen we hier op het forum beter met je mee denken.