Skip to main content

Sinds gisteren (6/6/2020) merk ik dat er een storing is op de ITV website. De beelden zijn niet live.

Dit geldt voor alle zenders.  Ook als je op “Live” knopje drukt rechtsonder springt hij niet naar de live beelden maar herhaalt gewoon de begin beelden. Als je vooruit spoelt met de muis kun je wel naar live beelden springen.

 

Heb alle stappen al gedaan:

Alle cookies andere site gegevens zijn verwijderd

CTRL + F5 (om cache te legen)

Uitgelogd/inloggen

Andere browsers

Privémodus

 

Aan mijn kant ligt het probleem dus niet. De mobiele apps hebben geen problemen.

 

 

Je dient ook niet op het woordje live te klikken om live te kijken.

N.a.v. je bericht zette ik hier F.S. 1 aan en kwam ook erin achter op de uitzending. Maar één klik zo’n beetje aan het eind van de tijdsbalk ( danwel lijn) en ik zit live. (nou ja,13 seconden achter op de ontvanger)

P.S. Ik kom er nu steeds in vanaf het BEGIN van een uitzending. En bij een voetbalwedstrijd kan dat best aardig terug in de tijd zijn…
Maar is dus wel snel "live” te klikken. Wel raar dat je niet ‘geheel’ live erin komt inderdaad.

(noot: hier Windows 10; Firefox; tv.kpn.com)


Ik heb het zelfde probleem op mijn laptop.

PeterG Ik kan inderdaad nu gemakkelijker op het livepunt komen maar dat was de afgelopen dagen wel anders. Maar goed voor nu kan ik weer live programma's zien mits ik op het livepunt klik. Dank voor je reactie.

 


De beelden zijn nu weer terug live.  Vanochtend en vanmiddag nog niet.

 

Storing is nu opgelost.


Ik kwam gisteravond alweer live in een uitzending op NPO 1 geloof ik.

ITVkijker schrijft: Storing is nu opgelost.

Helemaal mee eens. :relaxed:


Dag allemaal! Tijd heelt wonden wordt nog wel eens gezegd. Volgens mij is dit zo'n situatie.:neutral_face:  Excuses voor de late reactie. Fijn om te horen dat het is opgelost. 


Reageer