Skip to main content

Er schijnt een storing iptv te zijn.


Admin: postcode gegevens verwijderd uit openbare post

Inderdaad!


Klopt 

 


Bij mij - Groningen - weer zendtijd voor politieke partijen. Het debat doet het weer! 😁


Heb ik ook, ik kan via mijn PC momenteel geen gebruikmaken van iTV.

Zal straks beneden op mijn TV eens kijken of iTV het dan wel doet.

 

EDIT

Krijg nog steeds op mijn PC de melding: Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (500-10000)

Nog een EDIT:

Werkt op TV, soms op PC


Zal mij benieuwen wanneer Heiloo weer beeld heeft.

Volgens internet verwacht KPN rond middernacht het weer gefikst te hebben.


Hallo allemaal, het klopt inderdaad dat er sprake is van een storing op het tv platform. We zijn hard aan het werk achter de schermem om iedereen weer tv te kunnen laten kijken. 


Hopelijk lukt dat voorspoedig.

Anders krijgen we waarschijnlijk een baby boom onder de KPN tv kijkers😁


Vond het wel héél toevallig, dat die storing exact samenviel met het politieke debat…. we konden alleen maar Ned 1, 2 en 3 ontvangen. En omdat er op 2 en 3 niets interessants was, gedwongen het debat bekeken.

In mijn achterhoofd zingt nog steeds het vermoeden dat men met die storing zo iedereen probeerde naar dat debat te laten kijken…

Debat afgelopen en ‘ploeps’, alle zenders weer beschikbaar!


@pluginguin 

Wij blij dat we Netflix, Disney+ en HBO max hebben voor het geval dit bij ons het geval zou zijn.😊


Hier werkt alles weer prima, zowel op PC alsmede op mijn mobieltje; (op mijn TV heb/had ik geen problemen ondervonden).


@pluginguin

Wij blij dat we Netflix, Disney+ en HBO max hebben voor het geval dit bij ons het geval zou zijn.😊

Heel verstandig om een backup te hebben voor dit soort gebreken, maar als de KPN-kabel in je straat wordt geraakt wegens graafwerkzaamheden (b.v. nieuwe riolering o.i.d) kan je beter een superieure backup hebben; in mijn geval heb ik altijd nog de satelliet backup.

En voor de stroomvoorziening (als die ook wordt geraakt door graafwerkzaamheden), kan je voor weinig geld een benzine aggregaat kopen.