Skip to main content

Nu al 3 maal woensdag, zaterdag en nu maandag knalt mijn tv signaal er uit. Code 850 meen ik gezien te hebben.  De wifiversterker waar de tv zijn bedraad signaal vandaag haalt begint te knipperen. Experiabox stroom er af. Tv ontvanger opnieuw opstarten en dan kijken of het opnieuw werkt. Soms wel de andere keer nada en maar vroeg naar je bed. Bellen kan niet want alles gaat digitaal. Je krijgt niemand meer te spreken. Ik zit er over te denken om kpn maar eens in te ruilen voor een aanbieder die a te bereiken is en b een betrouwbaar signaal geeft. 

Dat laatste kunt u natuurlijk doen maar feit is dat iedere provider zegt dat de tv ontvanger met een kabel aangesloten moet worden direct op het modem.  De nieuwste tv ontvanger van kpn kan, onder bepaalde voorwaarden, wel op wifi draaien. Welke wifiversterker heeft u?


Kpn supermooi accespoint. Gemonteerd door kpn zelf 


Hi @Poembier! Bedoel je SuperWifi? En zo ja, gaat het dan om de witte SuperWifi of de zwarte SuperWifi 2?

Wil je ook laten weten hoe het met de andere diensten gaat? Zoals de wifi of bedraad internet?