Skip to main content

Ik krijg geen toegang tot mijn zenderpakketten en krijg melding WGS-500.

Ik kan geen zenderpakket toevoegen. 

Ook niet via mijnkpn want ook daar wordt het beeld zwart.

 

 

Beste @NicolevandenBroek62 

Zou je eens een harde reset willen uitvoeren, en het nog eens willen proberen?
Hieronder zie je hoe je de reset moet uitvoeren:

Laat het me even weten of dit gewerkt heeft, mocht het niet zo zijn, dan zou ik (of anderen personen) verder moeten kijken wat het kan zijn. Maar vannacht niet meer, dan zal het de volgende dag worden. 😉


Ik ben inmidd els expert bij KPN in de harde reset.

Uitgevoerd en geen verandering.

Dus het zou fijn zijn als iemand me hierover morgen kan contacteren?

Of beter nog: op kan lossen?

Kan de code nergens terugvinden...


@NicolevandenBroek62 

Je kunt het beste dan telefonisch de gewenste wijziging regelen. 
 

Bel daarvoor naar 0800-0402. Ze zijn voor dit soort vragen dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 22.00.


@NicolevandenBroek62 , ervaar je het probleem nog steeds? Mocht ik iets kunnen wijzigen wat haast heeft dan kan ik dit uiteraard proberen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig zoals naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Deze gegevens kan je kwijt in je Forum profiel!


Ik heb gebeld en het is geregeld.

Dit was een onbekende storing en ze weten niet waar het vandaan kwam.

Dit is afgehandeld.


Mooi zo👍, fijn dat het telefonisch geregeld is. 


Euh…

Storing opgelost en werkt het weer of zenderpakket via tel. gewijzigd...


@PeterG 

Zenderpakket is aangepast door de medewerker van de telefonische klantenservice. 


@Noordzee deze storing is nog niet opgelost, want ik krijg deze foutmelding ook. 😉


Klopt @Dennis Schreve , ik kom het nu bij meerdere klanten tegen. Maar voor de TS is het opgelost door de telefonische klantenservice. 


Hopelijk wordt dit snel opgelost. 👍🏼😉


@NicolevandenBroek62 en @Noordzee het werkt weer:

Ik krijg deze melding niet meer. 😉👍🏼


Ik kreeg gister ook weer het overzicht. Was eerst geheel blauw, maar zonder WGS melding. Inmiddels staat het Gay TV pakket er ook bij. Zou het daarmee te maken hebben gehad? Dat pakket, hoewel al beschikbaar sinds maandag 2 maart, stond dáár namelijk tot voor kort nog niet.


Reageer