Skip to main content

Als ik ingelogd ben bij mijnkpn dan heb ik wel de overzichten van mijn facturen, maar het scherm links zie ik alleen maar strepen alsof hij nog moet opstarten. 

De overige tabbladen zijn wel bruikbaar. Ik wil graag een nieuwe ontvanger bestellen (abonnement omzetten naar K4), maar dat kan nu niet omdat ik niet op de homepage iets kan aanklikken.

 

Hoi @Darojaca. Wat vreemd dat je dit te zien krijgt. Gaat het om de MijnKPN app of de webversie van MIjnKPN. Heb je het al op een ander apparaat getest en een andere internetbrowser?

Je kan deze wijziging ook telefonisch doorgeven via het gratis nummer 0800 0402 of via onze contactpagina een chat opstarten. 


Hallo Vikash,

Alleen op Mijn KPN webversie, ik heb de app niet. Ook in andere browsers heb ik dit probleem. Het is het tabblad van het overzicht. Krijg wel de facturen te zien, maar de tekst links blijft "hangen” lijkt het.


Ik herken dit probleem niet direct. Ik heb het zojuist ook getest (in Chrome) en krijg wel alles te zien zoals het hoort. Zou je hiervan een screenshot willen maken en willen delen in dit topic?


 


Ik heb het in chrome, edge en safari geprobeerd. De grijze lijntjes lopen van links naar rechts, op de afbeelding staan ze uiteraard stil


Bedankt voor het delen van deze afbeelding, dat maakt het een stuk duidelijker. Ik heb het zojuist nog eens nagevraagd. Dit is wel een bekend probleem. We zijn al bezig om te zoeken naar een oplossing hiervoor. Soms helpt het om het abonnement los te koppelen van jouw KPN ID en opnieuw te koppelen aan KPN ID. Onze excuses voor het ongemak! :cold_sweat:


Dank je Vikash, 

Dat loskoppelen had ik ook al geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen. Een medewerker heeft inmiddels via de chat mijn abonnement overgezet, dus heb ik mijnKPN even niet meer nodig.

Misschien dat het dan wel opgelost is, omdat het een nieuw abonnement wordt.